13 Kasım 2013 Çarşamba

Karışık Alışveriş #14

Merhabalar,
Bildiğiniz gibi sınavlarım başladı. Önümüzdeki birkaç gün sınavım yok. Ben de hemen bir alışveriş yazısı hazırladım.


İlk defa bir parfümün kokusuna aşık oldum<3 Hiç düşünmeden de aldım. Aslında aklımda Clarisonic almak vardı. Bu yüzden de özel dersten kazandıklarımı biriktiriyordum ki; parfümün cazibeli kokusu beni baştan çıkardı. Kesinlikle pişman değilim. Gene olsa gene alırım<3


Hindistan cevizi yağının faydalarını artık duymayanımız kalmamıştır. Ancak piyasada o kadar çok organik(!) başlığı altında ürünler satılıyor ki; hangisine inanacağımızı şaşırır olduk. Neyse ki istediğim kalitedeki ürünü buldum<3 Birkaç ay kullandıktan sonra bütün özellikleriyle beraber yazacağım. Göz altlarım son zamanlar da kuruydu ve çizgilenme oluşmuştu. Özellikle göz altlarımdaki ve saçlarımdaki etkilerini merak ediyorum. Salatada da kullanmayı eksik etmeyeceğim:)


Bioderma Sensibio H2O'larım bitmişti. Hemen koştum en yakın eczaneden yedeğiyle beraber aldım. Artık bilmeyenimiz ve sevmeyenimiz yok diye düşünüyorum.


Caudalie ürünlerini çok merak ediyordum. Kiehl'sın temizleyicisi ve toniğini kullanıyordum. İkisi de bitti ve yeni ürünler denemek istediğimden bunları aldım. 


Gratis'e yeni gelen Dirty Works markasını daha önce The Sunday Girl'de  görmüştüm. Ancak kokusunu hiç sevmedim. Yoğun bir plastik kokusu var.

Benim son zamanlarda yaptığım karışık alışverişim böyle. Kendinize iyi bakın bir süre daha buralarda olamayacağım:)
Sevgiler...

20 yorum:

  1. Marc Jacobs parfümlerinin şişelerine bayılıyorum kısa zamanda bende bir tane almayı düşünüyorum bakalım :) Canım hindistan cevizi yağını nereden aldın? Bende almak istiyorum fakat senin aldığın gibi kavanozda satılanından hiç görmedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tarz olanlar hem yemeklerde kullanıyor hem de saç ve cilt bakımında. Usda sertifikalı ve tarım bakanlığı onaylı organik bir ürün. İçinde kimyasal maddeler yok. Ben İzmit'te bulamadım. Erkek arkadaşıma söylemiştim o buldu İstanbul'dan. Beşiktaş civarlarında kırk ambar pasajı varmış sanırım oradan bulmuş.

      Sil
  2. ah lola :) imza parfümüme kısa bir dönemde olsa ihanet ettirmiştir kendisi :)

    YanıtlaSil
  3. Tatlım iyi günlerde kullan hepsini :)
    Parfümün fiyatını öğrenmek istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Ah fiyatını hiç sorma 260 TL ye aldım. Biraz tuzlu farkındayım ama aldığıma değdi.

      Sil
  4. Hepsiniiii güle güle kullan , son paylaştığın ürünü bende merak etmiştim ama almadan çıkmıştım pek bi kaybım olmamaış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:) gerçekten koksunu hiç sevmedim plastik kokuyor yoğun bir şekilde:/

      Sil
  5. Dirty Works nasıl da tatlı görünüyor insan kullanmaya kıyamaz kokusunun kötü olmasına üzüldüm :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef kokusuna dayanamadım iade ettim:/

      Sil
  6. parfümün kokusunu çok merak ediyodum şişesi acayip tatlı, al koy seyret:))) buarada hindistan cevizi yağını nerden aldın cnm ben de iyi kalitede istiyodum böylee?
    güle güle kullan:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seçkin aktarlarda satılıyor. Ama USDA sertifikalı ve tarım bakanlığı onaylı olmasına dikkat et. Çoğu evet öyle diyor ancak ambalajın üzerinde bu tarz etiketler yoksa ne yazık ki ürünler sertifikalı olmuyor. İstanbul'da yaşıyorsan Beşiktaş'ta Kırk ambar pasajında da varmış.

      Sil
  7. sınav haftası güzel moral depolamışsın :) güzel günlerde kullan canım.gelecek sınavların için de baaşarılar

    YanıtlaSil
  8. merhaba, tatlım güzel günlerde kullan hepsini :))
    dirty works için şaşırdım açıkçası halbuki ambalajı şirin ve insan iyi bişeyler bekliyor haliyle :(

    YanıtlaSil
  9. hindistan cevizi yağını nereden aldınız acaba ? en de uzun zamandır bir arayış içindeyim de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana arkadaşım aldı. Ama seçkin aktarlarda da bulabilirsiniz.

      Sil
  10. AA Dirty Works o kadar şirin paketlemeye kötü kokulu ürün olmuş mu şimdi? Esefle kınıyorum! Üzüldüm ya, beğenseydin alacaktım ben de :(

    Lola <3 Fiyatının hakkını verecektir diye düşünüyorum Zuhalcim güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dışı güzel ama içi benim için kötü çıktı:/ The body shop honeymania serisine bak Mügecim 3 al 2 öde var;) Ayrıca body butterlar missss<3

      Sil

Saygı çerçevesinde olmayan yorumlar yayınlanmayacak:)