9 Nisan 2014 Çarşamba

Lush Lust Katı Parfüm

Merhaba,
Yasemin kokularını seviyorsanız bugün size harika bir parfümden bahsedeceğim: Lush Lust katı parfüm. Evet yanlış okumadınız Lust bir katı parfüm:) Peki bu katı parfüm nedir nasıl kullanılır hadi inceleyelim...


Lush bu parfümden için şöyle diyor: " Güçlü, saf yasemin kokusuyla cildinizde çiçekli kokusunu saatlerce muhafaza eder. Belki de tutkularınızdan daha uzun süre." Lush'ın sitesinden katı parfümlerin üç çeşidi görünüyor: karma, lust, vanillary.  Her tende kalıcılığı ve kokusu değişiyor; aynı zamanda da afrodizyak etkisi var.

Katı parfümleri diğerlerinden ayıran özellik; kıyafetlerinize değil de direk vücudunuza uygulayabiliyorsunuz. Rengi kırmızı-turuncu karışımı ve kıyafetlerde iz bırakabileceği için vücuda uygulamak çok daha mantıklı. Ben genel olarak kulak arkama, boynumun yan kısımlarına ve bileklerimin içine sürüyorum. Sürdükten sonra elimle yayıyorum. Yağlı bir his bırakmıyor. Elinizle yayınca rengi vücudunuzda kayboluyor. 


Muazzam bir kokusu var. Buram buram yasemin kokuyor. İlk kullanmaya başladığım andan beri favorim oldu. Tenimde kalıcılığı oldukça başarılı. İlk başta yoğun olan o yasemin kokusu 4-5 saat sonra yerini hafif çiçeksi kokuya bırakıyor. 12 gr'lık boyutuyla kolaylıkla çantada taşınabiliyor. 

Ambalajın altındaki mekanizmayı yukarı bastırınca ürün yukarı çıkıyor. Yukarı doğru çıkarırken çok fazla bastırmamaya dikkat edin. Çok fazla çıkardıysanız da parfümü elinizle tekrar aşağıya doğru itebilirsiniz.


Lush hayvanlar üzerinde test yapmıyor. Parfümün içeriği de oldukça temiz görünüyor. Yasemin kokularını seviyorsanız bu katı parfüme bakmanızı öneririm. Fiyatı 27 TL. Bir sonraki yazıda görüşmek dileğiyle sevgiyle kalın...

17 yorum:

  1. Lush katı şampuanını denemiştim. Katı parfümünü de çok merak ediyordum :) yazınlad a daha cok meraklandım canım sanırım en kısa sürede bir tane edineceğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım beğenirsin yaz için çok ideal. Tam çantaya atmalık:)

      Sil
    2. lush firması Türkiye den mağazalarını çekince yurt dışından getirttim bu parfümü fakat ben sevemedim.30 ml sıvı parfüm 120 tl. hiç kullanmadım. dileyene gönderebilirim.Düşünürseniz https://www.facebook.com/eryasemin burdan mesaj atabilirsiniz.

      Sil
  2. Aaay çok güzel bişeye benziyor. Yazın kullanmak için tam idealmiş. Çantamda parfüm şişesi taşırken hep bir tedirginlik yaşıyorum ya dökülürse diye o yüzden bu fikri çok sevdim hihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen katılıyorum ben de sevmiyorum çantamda sıvı parfüm taşımayı. Hem ağırlık yapıyor hem de tedirgin oluyorum:)

      Sil
  3. Katı parfüm hiç denemedim ama çantada taşımak için mantıklıymış, ben yasemin kokusunu da çok severim.
    Gidip bir göz atayım alerji yapmazsa ben de denerim belki. Güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de daha önce hiç demememiştim. Çantada taşımak için çok minik. Denemeden almamakta fayda var ;)

      Sil
  4. Uçağa binerken az eşyam bile olsa parfüm yüzünden çantamı yanıma alamıyorum. Bu sefer de döküldü mü, kırıldı mı derdi oluyor. Bundan yolculuklar için kesin bir tane edineceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seyahat için kesinlikle süper denemelisin:)

      Sil
  5. Leke yapıyor mu acaba normal parfümler gibi? ben o yüzden hiç tenime sıkamıyorum çünkü:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tene sürülüyor ve ovalayınca da iz kalmıyor:) Tabi denemenizde fayda var.

      Sil
  6. canm peki kokusunu etrafındakilerde alıyo mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin için erkek arkadaşıma sordum evet kokusu gayet belli oluyormuş:D

      Sil
  7. Ay harika görünüyor HA Rİ KA! Eğer vakit bulup da gidebilirsem, çünkü bana çok uzak, Ankara'da Lush'a gidip bunu alacağım. Bi kere yasemin kokuyomuş daha ne olsun <3 Güle güle kullan canım benim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol Müge'cim<3 Kesinlikle denemelisin! :)

      Sil
  8. Aynı soru sorulmuş ama merak ettiğim şey koku normal parfümler gibi etrafa yayılıyor mu yoksa yaklaşınca mı fark ediliyor?

    YanıtlaSil
  9. lust türkiyede mağazalarını kapatınca bu parfümün sıvısı yurt dışından getirtmiştim. ben karma seviyorum bunu merak etmiştim fakat beğenemedim.dileyene gönderebilirim 30 ml lust 120 tl 100 de olur:))

    YanıtlaSil

Saygı çerçevesinde olmayan yorumlar yayınlanmayacak:)