9 Kasım 2013 Cumartesi

BB Krem Dosyası (Lioele, Kiehl's, Garnier, Yves Rocher ve L'oreal Paris)

Merhaba BB kremlere olan düşkünlüğümden defalarca bahsettim. Özel günler dışında çok fazla fondöten kullanan biri değilim. Günlük hayatta BB kremler benim kurtarıcım. Hem gözenekleri tıkamıyor hem de bu ürünlerin (özellikle Kore versiyonlarının) tedavi amaçlı üretildiği ileri sürülüyor.


Piyasada o kadar çok BB krem var ki; hangisini alacağımızı şaşırır olduk. Ben de sizler için denediğim BB kremlerden oluşan bir karşılaştırma yazısı hazırladım. Umarım beğenirsiniz sizler için faydalı olur:)


Lioele Beyond The Solution BB Krem:


Lioele, şu ana kadar denediklerimden kalıcılığı en iyi olan bb krem. Yağlı ve karma ciltler için uygun. Kuru ciltler nemlendirici destekli kullanılabilir. Kapatıcılığı bir fondöten kadar güzel. Tek katta orta kapatıcılık sağlarken iki katta güzel bir kapatıcılık veriyor. Cildime verdiği doğal görünüme bayılıyorum. Aynı zamanda Kore markası bir BB krem. Yani cildi tedavi edici özelliği olduğu ileri sürülüyor. Oldukça seveni var ki; bence de sevmekte çok haklılar. Eksik yönleri yok mu derseniz var. SPF yok ve tek renk seçeneği var. Çok açık tenliler için ne yazık ki koyu gelecektir. Koyu tenliler için ise açık! Benim cildime yarım ton koyu geliyor. Ama hiç önemli değil:) Ağır bir kokusu yok. Sürdükten kısa bir süre sonra da cilt tonumla eşitleniyor. Türkiye'de maalesef satışı yok. Amazon'dan indirime denk geldiğimde 11$ gibi bir fiyata aldım.

Kiehl's BB Krem:


Kiehl's BB kremi yaz boyunca elimden düşürmedim. Özellikleri o kadar güzel ki; kısa sürede makyajını yap ve çık. Vitamin C ile destekleniyor. Aynı zamanda SPF 50 PA+++ içeriyor. Cildi güneşe karşı koruması benim en sevdiğim özelliklerinden biri. Beyaz tenli olduğum için özellikle yazın güneş kremsiz asla dışarı çıkmıyorum. Bu yüzden de Kiehl's BB krem yazın benim kurtarıcım oldu diyebilirim. Cildime verdiği sağlıklı ve doğal görünüme bayılıyorum. Kapatıcılığı benim için yeterli derecede. Karma ve yağlı ciltler için uygun. Pudrayla sabitleyip 5-6 saat beni idare ediyor. Kokusu içindeki yüksek koruma faktöründen dolayı biraz garip. Bu yüzden kokuya hassasiyeti olanlar mutlaka almadan önce denemeli. Cilt lekelerini azalttığı vaat edilmiş. Uzun zamandır kullanıyorum. Cilt lekeleri olarak sadece ufak tefek sivilce lekelerim var. Onlarda da herhangi bir etkisini görmedim. Bunun dışında severek kullanıyorum. Cilt tonuna uygun farklı renkleri mevcut. Bendeki rengi ivory. 30 ml'lik bir boyutu var ve fiyatı 62 TL.

Garnier Yağlı Ciltler İçin BB Krem:


Garnier, bir ilk yaparak cilt yapısına uygun BB krem çıkardı. Yağlı ve karma ciltleri hedef alan bu BB krem yağsız yapıda. Mat bir bitişi var. Kapatıcılık konusunda benden geçer not aldı. Aynı zamanda SPF 25 ile güneşten koruma faktörüne sahip. Cilt tonunu çok güzel eşitliyor. Yanaklarım kurumaya meyilli olduğundan altına nemlendirici sürüyorum. Bendeki en açık rengi: Light. Kalıcılığında gayet memnunum. Severek kullandığım çok güzel bir BB krem. Fiyat ve performans açısından oldukça başarılı. Tek sevmediğim yanı ise; su gibi bir yapısı var. Her yere kolayca bulaşıyor. 50 ml ve 14.99 TL gibi bir fiyata aldım

Yves Rocher BB Krem:


Benim ilk BB kremim<3 Bu yüzden de yeri ayrı tabi. İçlerinde kapatıcılığı en az olan BB krem şüphesiz ki bu. Cildime verdiği doğallık ise gerçekten çok güzel. Bir dönem elimden düşürmeden çok severek kullandım. Ancak içinde güneş koruma faktörü olmadığı için, bir süre sonra sıkıldım ve diğer BB kremlere geçiş yaptım. Neyse ki kış geliyor; artık daha sık kullanabilirim. Kremsi bir yapısı var. Kolaylıkla cilde dağılıyor. Kalıcılığı orta seviyelerde. Eksik yanlarından birisi de tek renk tonunda olması. Bu yüzden çok açık tenlilerde koyu duracaktır. Benim cilt tonumla olan uyumu seviyorum. Bitkisel bir kokusu var. Kokuya hassasiyeti olanlar dikkat etmeli. 50 ml ve 30 TL gibi bir fiyata sahip. Detaylı yazısı için şuraya bakabilirsiniz.

L'oreal Paris Skin Perfection Cilt Kusursuzlaştırıcı BB Krem:


İçlerinde en sevmediğim BB krem L'orel'in ki oldu. Ciltte asla eşit şekilde dağılmıyor. Kısa süre sonra da pul pul olup dökülüyor. En açık tonu olmasına rağmen cildime 1 ton koyu. Cilde sağlıklı bir görünüm veriyor. Tabi bu sevmem için yeterli değil. Detaylıca şurada yazdım. 50 ml ve indirimden 12 TL'ye aldım.

Umarım sizin için faydalı bir yazı olmuştur. Sizlerin iyi ve kötü BB kremlerini duymayı çok isterim.
Sevgiyle kalın...

NOT: Pazartesinden itibaren vize dönemim başlıyor. Bu dönem boyunca bloga yazı giremeyeceğim.

40 yorum:

  1. Garnier'i bende severek kullanmıştım. Lioele ve kiehls aklımdaaa :)) Missha da oldukça iyi bence ona da bir şans verebilirsin canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kiehl's bb kremi bitirebilirsem denemek için yeni bir bb krem alacağım. Missha da aklımda:)

      Sil
  2. L'oreal Paris Skin Perfection serisini çok merak ediyorum nedense bb kremide muhteşem olacakmış gibi bir kanı vardı bende şuan yerle bir oldu:) çok faydalı bir yazı olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:) faydalı olduysa çok sevindim.

      Sil
  3. Yazı için teşekkürler. ^.^ Sanırım benim tercihim Kihels ten yana olacak. Benim için renk en önemli faktörlerden. ;) Kapatıcılığı çok mu az Kihels'in? Yani bir kaç sivilce leken olduğunu söylemişsin. Kapatıcı kullanmadan ne kadarını gizleyebiliyor lekelerin?
    Sınavlarında başarılar ayrıca. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Tek kattan iki kata kadar kapatıcılığı artabiliyor. Benim ufak tefek sivilce lekelerim var onları örtüyor. Örtmediği zamanlarda ise lekelere kapatıcı uyguluyorum. O zaman çok daha başarılı kapatıyor. Ama kapatıcılığa ihtiyaç duyanlar için yeterli gelmeyebilir.

      Sil
    2. sivilce lekelerin için hangi kapatıcıyı kullanıyosun

      Sil
  4. Sanıyorum ilk seçimim Garnier olacak :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağlı ve karma ciltler için gerçekten çok başarılı.

      Sil
  5. Cok faydali bi yazi olmus canim yazin cok cile cektim bu gunes koruyuculardan kiehl`s.in BB kremi yaz icn cok uygun gibi :) eline saglik cok ggzl bi yazi olms:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim beğenmene sevindim:) Kiehl's yaz için çok uygun gerçekten. Benimki oldukça azaldı. Biterebilirsem yaza doğru tekrar alacağım:)

      Sil
  6. Loreal için aynı şeyi düşünüyorum. Benim için de hayalkırıklığı olmuştu. Garnier da bende sivilce problemine neden oldu. Hemde kocaman deri altında oluşan sivilcelerden o yüzden yanına bile yaklaşmıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Loreal tam bir hayal kırıklığı gerçekten. Garnier içinse üzüldüm senin adına.

      Sil
  7. Çok güzel bir yazı olmuş.. Pure Beauty' nin BB kremi de oldukça güzel denemediysen tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim beğenmene sevindim. Evet onu çok duydum. Elimdekilerden birkaç tane bitirebilirsem onu da deneyeceğim. Öneri için saol :)

      Sil
  8. Yves Rocher BB krem blogunda ilk gördüğümden beri aklımda. İndirim zamanı almayı düşünüyorum. Ama koku konusunda rahatsızlık duyuyorum genelde cilt ürünlerinde kokusu kalıcı mı çok? Birde açıkcası senin ten renginle benim ten rengim arasında dağlar kadar fark var o yüzden sana uyum sağlayan bir bb krem tonunun bana da uyum sağlıycağı konusunda derin şüphelerim yok değil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitkisel bir kokusu var canım. Ciltte bir süre kalıyor. Ten rengi konusunda sıkıntı yaşıyorsan denemeden alma derim :)

      Sil
  9. Çok güzel ve bilgilendirici bir yazı olmuş Zuhal'cim. :) Bende Diadermine'in BB kreminin yapısından hiç memnun kalmamıştım. Maybelline'inkineyse bayılıyorum bittikçe alıyorum hihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim beğenmene çok sevindim:) maybelline nin BB kreminin testerını denedim yağlı ciltler için olanını beğendim:)

      Sil
  10. Çok güzel faydalı bir yazı olmuş ;) Garnier ve Vichy'nin BB kremlerini kullanıyorum, özellikle Vichy'nin kokusuna ve içindeki ışıltılarına bayılıyorum çok sağlıklı pırıl pırıl bir görünüm veriyor, denemediysen BB krem bağımlısı olarak mutlaka denemeni tavsiye ediyorum ;) Sevgiler...

    beautybooop.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. Oriflame BB kreme bayıldım ben de
    Loreal'i merak ediyordum, sildim listeden

    YanıtlaSil
  12. Harika bir yazı olmuş ellerine sağlık sanırım Kiehls deneyeceğim methini çok duydum (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiiim:) Kiehl's güzeldir tavsiye ederim:)

      Sil
  13. Ben Garnier'den vazgeçemiyorum nedense :) Elimdeki bb krem tarzı ürünler bitince Rimmel'in wakemeup fondotenini denemek istiyorum inşallah bakalım :)

    YanıtlaSil
  14. Sadece garnier kullandım ve bende seviyorum. Ama bir zamanlar watsons için üretilenden almıştım ki o da benim için bir faciaydı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Garnier güzel gerçekten. Bu kadar uygun fiyata performansı ve yüzümdeki duruşunu çok seviyorum

      Sil
  15. I really want to try the Kiehl one, it sounds promising, xoxo.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. I think you should try it. I am using very fondly

      Sil
  16. Kiehls kullandım ve sevdim, tekrar almayı düşünebilirim aslında. Gerçi sürekli yenilerini denemek istiyor insan. Yves Rocheri merak ediyordum ama umduğum gibi değil sanırım, yine de bir deneyeceğim mağazada. Lioele'yi merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kiehl'sı çok seviyorum. Yazın tekrar alabilirim. Ama dediğin gibi farklı şeyler denemk istiyor insan:)

      Sil
  17. Merhaba, cilt bakımım için tavsiye üzerine Bionem aldım kullanıyorum. Nemlendirme özelliği bir harika.

    YanıtlaSil
  18. Merhaba arkadaşlar ben şu ana akadar hiç bb krem kullanmadım ama kullanmak istiyorum 21 yaşındayım kuru ve oldukça beyaz bir cildim var bana hangi ürünü önerirsiniz bugün almayı düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
  19. Merhaba Zuhalcim,
    Benim oldukça problemli bir cildim var. hormon bozukluğundan dolayı hiç bitmeyen sivilcelerim ve de kırmızı renkli izlerim var dönem dönem cildim temizlense de çok geçmeden geri geliyorlar gerçek bir kabuslar benım için :( kiehl's in kapatıcılığını merak ettim canım benım için kapatıcılık çok önemlide:)
    bir de chanelin cc kreminin methini çok okudum internette bu ürün hakkında bir fikrin var mı etrafında deneyen ya da sen denedin mi bir de clinique cc krem hakkında yorumların varsa onu da merak ediyorum açıkçası:)

    destan gibi sorular sordum sana da :) ama yaz geliyor fondoten kullanmak olmaz lekeli ciltlerle de gezmek olmaz kara kara düşünüyorum şimdiden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba:) Kiehlsın bb kreminin çok yoğun kapatıcılığı yok açıkçası. Sadece cilt tonunu eşitleyip nemlendiriyor ve SPF'si yüksek olduğu için yazın kullanmayı tercih ediyorum. Chanel'in cc kremini duydum ama denemedim ve Türkiye'de var mı hiç bilmiyorum. Makeupalley'de okuduğum kadarıyla pek beğenilmemiş. Clinique'nin CC kremini de denemedim ancak o da Makeupalley'de çok yüksek puanlar almamış. Eğer kapatıcılığı iyi ve cilde iyi gelen bb kremler ya da cc kremler arıyorsan kore ürünlerine bakmanı öneririm. Onların diğerlerine göre kapatıcılığı daha yüksek. Benim elimde Lioele'nin bb kremi var ve kapatıcılığından oldukça memnunum. Ama o da Türkiye'de yok. Amazon.com'da satılıyor. Yukarıda yazımda da bahsettim oradan okuyup siteden bakabilirsin:)

      Sil
  20. 14 yaşındayım mezuniyet için bir bb cream bakıyorum cildim karma maybelline mi gargarnier mi

    YanıtlaSil
  21. Merhaba :) Ben Loreal in ya da Maybelline in bb kremini almak istiyorum. Kuru bi cildim var. Şuan avonun bb kremini kullaniyorum ama ne kadar alttan nemlendirici sursemde burnumda ozellikle pul pul oluyor. Bunun icin bi tavsiyen var mi? Bide maybelline mi loreal mi?

    YanıtlaSil
  22. Diger yorumumde loreal yazmisim ama Garnier olucak o :D Garnier mi Maybelline mi :)

    YanıtlaSil

Saygı çerçevesinde olmayan yorumlar yayınlanmayacak:)