1 Kasım 2013 Cuma

L'oreal Paris Skin Perfection Cilt Kusursuzlaştırıcı BB Krem

Merhaba:)
Gratis'in bayram indiriminden uzun zamandır merak ettiğim L'oreal Paris Skin Perfection serisine ait cilt kusursuzlaştırıcı bb kremini almıştım.


Ürünün Vaat Ettikleri:
Gliserin, Allantoin ve Vitamin CG ile zenginleştirilmiş formülü ile cildin kalitesini gözle görülür oranda geliştirir.

      6'sı 1 Arada Etki İçin:
  • Cildi 24 saat nemlendirir.
  • Kızarmış görünümü azaltır.
  • Gözenekleri gizler.
  • Ciltteki kusurları pürüzsüzleştirir.
  • Cilt tonunu eşitler ve aydınlatır.
  • GKF 25 ile cildi günlük UV ışınlarına karşı korur.
Gözlemlerim:
BB kremler çıktığından beri 6-7 çeşite yakın, farklı markanın bb kremini denedim. Benim için içlerinde en kötüsü şüphesiz ki L'oreal oldu. Nedenlerine gelecek olursak; sürümüyle ilgili sıkıntı yaşadım. Homojen bir görüntü yakalamak neredeyse yarım saatimi alıyor. Sünger, fırça ve elimle olmak üzere üç farklı yöntemi denedim. Hepsiyle de aynı sorunu yaşadım. Sürdükten kısa bir süre sonra da cildimde soyulup dökülmeye başlıyor. Bu özelliği nefret etmeme yetti de arttı bile.


Gözenekleri gizlediği vaat edilmiş. Böyle bir etkisini görmedim (oldukça büyük gözeneklere sahip olduğumu da belirtmeliyim). Nemlendirmesi benim gibi yağlı bir cilde sahip olanlar için fazla. Günün sonunda alın, burun ve çene bölgemde oldukça fazla parlama oluştu. Aldığımdan bu yana 5-6 kez dedim ve herhangi bir sivilcelenme durumuyla karşılaşmadım.

Bu kadar olumsuz özelliklerinin yanında sevdiğim birkaç özelliği de oldu. Cilde güzel bir aydınlık veriyor. Aynı zamanda cilt tonunu güzel eşitliyor. GKF 25 ile güneşten koruyor. Ancak bu özellikleri bu ürünü kullanmaya devam etmem için yeterli bir sebep değil.


Bendeki rengi fair. Tahmin edeceğiniz üzere cildime koyu geliyor. Bu yüzden de kapatıcılığı normal bb kremlere göre bir tık fazla. 


İçeriği resimde gördüğünüz gibi. Paraben ve türevlerini barındırıyor. Sevmiş olsaydım kullanabilirdim. Ayrıca bu ürünün Kiehl's bb kreme dupe olarak gösterildiğini duydum. İkisi de aynı firmanın ürünü. Kiehl's bb kremle bu kremi aynı kefeye koymak bence çok yanlış olur. Aynı anne ve babanın çocukları olabilirler ancak ayrı dünyaların insanları oldukları su götürmez bir gerçek 

50 ml ve indirimle 12 TL gibi bir fiyata aldım.

Ürünü deneyen var mı? Sizin de yorumlarınızı merak ediyorum.
Sevgiler...

39 yorum:

  1. Rimmel'in bb kremini kullaniyorum bende kapaticiligindan ve tendeki durusunu cok begeniyorum ancak nemlendirme konusunda sıkıntı yasadigimdan aklimda bu ürünü almak vardi sayende bosuna almamis olacagim tesekkurler :) bir de maybelline deneyeyim bakalim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canım. Senin için faydalı bir yazı olmasına sevindim:)

      Sil
  2. hiç olumlu yorum okumadım bunun hakkında maalesef...

    YanıtlaSil
  3. Büyük bir umutla bekliyordum yorumunu. Bu kadar kötü olmasına üzüldüm açıkçası. Lorealden beklenmeyen hareketler bunlar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aldığıma pişman olduğum bir ürün oldu:/

      Sil
  4. Bende almıştım ama henüz kullanmaya başlamadım. Olumsuz tarafları çokmuş birde açık ton olmasına rağmen tonunun koyu olmasına üzüldüm.. Şu sıralar renkli nemlendirici kullanıyorum ve memnunum sanırım bb kremlerden uzak durmak en iyisi :)

    YanıtlaSil
  5. benim kullandığım en iyi bb krem the balmın balm shelteri, artık değiştirmem tercihimi....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu denemedim en açık rengi bile bana koyu geliyor.

      Sil
  6. Ben bu serinin nemlendirici kremini kullanıyorum ve çok memnunum, acaba bb kreminide denesem mi diye düşünüyordum ama vazgeçmiş bulunmaktayım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nemlendiricisinin iyi olduğunu okumuştum yazını bekliyorum o zaman:)

      Sil
  7. ben kullanıyorum sivilce tedavimi yeni bitirdiğim için biraz izler ve kızarıklıklar var hergün kullanmıyorum ama haftada mutlaka 3 gün kullanıyorum altına mutlaka nemlendirici sürüyorum ve bb yi ellerimle yediriyorum cildime ben memnunum şimdilik sanırım ilk bb kremim olmasından kaynaklanıyor olabilir =) diğerlerinin performansını bilmiyorum çünkü =) şimdilik iyi anlaşıyoruz kendisiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkes aynı sorunu yaşayacak die bir kaide yok tabi. Senin memnun kalmana sevindim:)

      Sil
  8. aynen canım bende memnun kalmadım. Cildime bir türlü homojen olarak yediremedim bi kaç saat içinde de pul pul oldu yüzüm malesef :/

    YanıtlaSil
  9. Son zamanlarda gözüme kestirdiğim üründü, bayram öncesi bulamamıştım ama ilk gidişimde İndirimsiz fiyatından almayı düşünüyordum. Hatta bir kaç saatten çıkacağımı düşünürsek tam zamanında okudum yazını. Teşekkürler. :) An itibariyle Kihels listenin başına çıkmış bulunmakta. ;) Daha önce maybelline ve garnier kullandım ama istediğim gibi değillerdi. Balmshelter ın rengi ise koyu geliyor bana da. :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim çok sevindim senin için yararlı olmasına. Kiehls bb kremi çok seviyorum. Onun dışında lioele ve yves rocher bb kremde en sevdiklerim arasında;)

      Sil
    2. Liole?! Ilk kez duydum ismini. Şimdi netten baktım da güzele benziyor. Sen yazmamıştın yazısını di mi? Ben mi kaçırdım yoksa :) Hangi çeşidini kullanıyorsun sen?

      Sil
    3. Aşk yaşadığım bb kremlerin ilk sırasında diyebilirim. Henüz yazmadım. Fırsat bulduğum ilk anda resimlerini çekip yazayım;) bendeki lioele beyond the solutions

      Sil
    4. O halde merakla bekliyorum yazını. ^.^

      Sil
  10. Flormar CC kremim biter bitmez BB krem deneyeceğimden dolayı bunun hakkındaki yorumunu merakla beklemiştim, beğenseydin alacaktım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin için yararlı bir yazı olmasına çok sevindim:)

      Sil
  11. Çok merak ettiğim bir üründü ama hayal kırıklığına uğradım. Uzak durmakta fayda var ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok merakla ve hevesle aldım ama beklentimin altında bir ürün oldu:(

      Sil
  12. aynı anne baba çokcukları ama farklı dünyaların insanları yorumuna bayıldımmmm:) loreal kozmetik sektörünün %50sinden fazlasını elinde tutuyor zaten ama bu ürün olmamış anladığım kadarıyla:) Merakımızı gidermiş olduk sayende cnm thank youuuu:)

    YanıtlaSil
  13. merak ettiğim bir üründü ama birçok olumsuz yorum okuyunca vazgeçtim bende bloğuma beklerim :)

    YanıtlaSil
  14. Merakımı giderdiğin ve cebimi yakmama engel olduğun için teşekkürleeer ;) garnierden çok memnundum ama kışın cildim kuruduğundan topaklanıyor ne alsam bilemiyorum ve şart kapatıcı kullanmam gözeneklerim var :/

    YanıtlaSil
  15. Garnier BB kremin light olanını kullanıyordum çokta memnundum cildimin tonlaması ve kusursuz görünmesini fazlasıyla sağladı. Bir arkadaşım Loreal BB kremi önerdi merak ettim aldım fakat sonuçlarından hiç memnun kalmadım cildimde soyulmalar başladı ve sivilcelenmeler oluştu, bu tür etkiler oluştuktan sonra etkilerini araştırırken sizin yazınızla karşılaştım ve diğer olumsuz yorumlarla çoğunluk olumsuz olunca kullanmaktan vazgeçtim. Hiç almayın denemeyin derim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de garnier BB yi kullanıyorum cildimi nemlendiriyor ve parlaklık veriyor kızarıklarımı kapatıyor,daha kusursuz bir görntü sağlamak için üzerine fondotenimi uyguluyorum,fondoten arayanlara da maybeline 24 hours öneriyorum çok memnunum

      Sil
  16. Yaklaşık olarak çıktığı zamandan beri Flormar BB krem kullanıyorum. Karma bir cildim var. Fondoten alışkanlığı olanlar için kapatıcılığı az gelebilir ancak sivilce izlerim ve kızarıklıklarıma rağmen ben oldukça memnunum.
    Cildimde yağlı bir doku bırakmıyor, gün içerisinde zamanla parlama yapmıyor ve sürdükten kısa bir süre sonra cildimle bütünleşiyor, dokunduğumda varlığını hissetmediğim gibi yüzümde bir ağırlık da hissetmiyorum gün boyu.
    Başlangıçta üzerine pudra da sürüyordum ancak artık sadece kremi günlük nemlendirici gibi sürüp çıkıyorum :)

    YanıtlaSil
  17. Loreal bb kremi yeni aldım ilk defa kullanıcam etkileri nasıl iyimi kötümü hiç açmadan gerimi vereyim sizce

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım yazıyı ayrıntılı okumamışsınız. Beğenmediğimi dile getirmiştim. Benim cildim yağlı o yüzden ben hiç sevmedim fazla yağlı geldi. Bilemiyorum belki de siz beğenirsiniz.

      Sil
  18. Loreal bb kremi yeni aldım ilk kez kullanıcam sizce memnun kalırmıyım cildim kuru bir cilt yada bana ne önerirsiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cildiniz kuruysa nemlendirici özelliği yüksek BB kremler tercih edebilirsiniz. Benim cildim yağlı o yüzden kuru ciltler için hangi BB kremler uygun tam olarak bilmiyorum.

      Sil
    2. Tamam teşekkürler.

      Sil
  19. Bb kremlerin en onemli ozelligi nemlendirme olarak biliyorum... benimde cildim yagli bi ciltti mardin e tasinana kadar... burda hava ve suyun etkisiyle kurudu... haliyle bb kremleri cok rahatlikla kullanabiliyorum simdi... ama yagli ciltle bi kac markadan da memnun kalmadim :(

    YanıtlaSil
  20. Kullandiklariniz arasinda hangi bb kremi tavsiye edersiniz?

    YanıtlaSil
  21. Bende inanamayacaginiz sayıda BB krem denemis birisi olarak lorealin bu urununden cok memnun kaldigimi belirtmek isterim surulusu mukemmel cilde yapisip kalmiyor rahat rahat nemlendirici krem gibi uygulayabiliyorum ve nemlendirici ozelligi de var cildi rahatlatiyor 👍 hemde cok şık gorunuyor benim cildimde fazla dogal bir goruntu olusturuyor mesela nivea gibi fondotenimsi bir dokusu yok (cildim karma ve ten rengim kumral bu yuzden tonunda da sıkıntı yasamamıs oldum) tesekkurler Loreal:)

    YanıtlaSil

Saygı çerçevesinde olmayan yorumlar yayınlanmayacak:)