17 Kasım 2013 Pazar

Kiehl's Rare Earth Pore Refining Tonik

Merhaba tekrardan,
Bugün sizlere Kiehl'sın gözenekleri küçültmeyi vaat eden rare earth serisinden toniğini anlatacağım. Bu seriden kullandığım temizleyici için şuraya ve maskesi için de buraya tıklayabilirsiniz.



Yazmak için çok uzun süre beklediğimin farkındayım. Ancak beklemek zorundaydım. Çünkü bu seri gözenekleri küçültmeyi vaat ediyor. Yanlış yönlendirmemek adına uzunca bir süre düzenli bir şekilde kullanıp bitirdim:) Tabi şunu belirtmekte de fayda var. Sadece toniği değil serisinin temizleyici ve maskesini de aynı düzenle kullandım.

Yapısı diğer toniklerden farklı. İçinde Amazon beyaz kili var. Bu yüzden de çift fazlı. Kullanmadan önce iyice çalkalamanız gerekiyor ki; kil sıvı ile homojen olarak dağılsın. 


Fotoğraflamayı unuttuğum için sonuna yaklaştığımda çektim. Daha iyi anlamanız için de oklarla belirttim. Çalkaladıktan sonra pamuğa döküyorum ve cildimi temizliyorum. 

Kullanmaya başladıktan 2 gün boyunca yanaklarımda hafif kızarıklık oluştu. Cildim hassas olduğu için normal olduğunu düşündüm. Kullanmayı bırakmadım ve neyse ki bu durum kısa sürdü. Birkaç gün sonra böyle bir sorun kalmadı.

Cildimi güzelce temizliyor ve kirden arındırıyor. Yağlanmayı kontrol altına alıyor. Serinin diğer ürünleriyle düzenli olarak kullandığımda, gözeneklerimin az da olsa sıkılaştığını söyleyebilirim. Tabi düzenli kullandığımı söyledim ve gene söylüyorum. 

İçeriğinde alkol olduğu için, cildimin nemsiz bölgelerinde kuruma yapıyor. Bu yüzden yağlı ciltlerin kullanması gerektiğini düşünüyorum.


Tek başına gözeneklerin sıkılaşmasında etkili olduğunu düşünmüyorum. Set halinde kullanılınca, ortaya çok daha iyi sonuçlar çıkıyor. Onun dışında severek kullandım. Özellikle de yazın cildimin yağlanmasını kontrol altına aldı. Kışın kullanmayı tercih etmiyorum. Yaza doğru tekrar alabilirim. 

Göz çevresine temasından kaçınmanızı belirtmekte fayda var. 250 ml ve 50 küsür gibi bir fiyata sahip. 

Sizin kullanıp memnun kaldığınız tonikler neler?
Sevgiler...

12 yorum:

  1. Kiehls Ultra Facial Oil free tonik de hoş ama o da sadece nemlendirme ve rahatlama sağlıyor bende. O yüzden pek tonik yerine göremiyorum onu. Benim yağlı cildime, dediğin gibi alkollü tonikler daha iyi oluyor sanırım. Onlar bittikten sonra bu seriyi de deneyeyim diyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seriyi beğendim aslında ama gözeneklerimde ciddi anlamda sıkılaşma göremedim. Belki 2. sefer kullanmak da gerekebilirdi. Yaza doğru tekrar alabilirim:)

      Sil
  2. Tonikleri bir türlü kullanamıyorum, cildim özellikle çeneme doğru ciddi bir kızarıklık yapıyor, devamlı kasındırtıyor. Gözenekleri küçültüyor olması çok güzelmiş acaba denesem mi bilemedim ya bi tonik arayışındayım alerjik etki yapmayacak :)
    Bu arada 24 lü pembe fırca setı olan çekilşime davet etmek istiyorum sizi , katılırsanız çok sevinirim http://egloggunluk.blogspot.com/2013/11/yilbasi-hediyesi-isteyen-var-mi.html
    Teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hassas ciltlere uygun tonikleri denemenizi öneririm. İçinde alkol olmayan:)

      Sil
  3. Mmmm bu markayi ilk defa gordugumu itiraf etmeliyim..
    Sanirsam kullanimi yAz mevsimine daha fazla uyan bi urun..
    waffletadinda.blogspot.com
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece Istanbul'da şubeleri var o yüzden olabilir:)

      Sil
  4. Alkol icermesi kotu biraz. Ben tonik kullanmiyorum, ama alkolsuz nemlendirici icerige sahip bir tonik arayisindayim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yves Rocher'in hassas ciltler için olan toniğini kıllandım bir dönem. Içinde alkol yoktu. Ona bak bir istersen:)

      Sil
  5. Bu serinin maskesini kullanıyorum çok memnunum :)

    YanıtlaSil
  6. Merak ettiğim bir tonikti ama asıl vaadi gözenek sıkılaştırmaya etkisinin olmaması beni düşündürttü :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fena değil ama hepsini bir arada kullanmayınca çok etkili değil:/

      Sil

Saygı çerçevesinde olmayan yorumlar yayınlanmayacak:)