23 Kasım 2013 Cumartesi

Clinique Alışverişim #16

Herkese merhaba,
Clinique'nin online sitesi açıldığından beri Anti-blemish fondötenini gözüme kestirmiştim. Ancak uzun zamandır cilt tonuma uyan rengi yoktu. Rengin stoklara girdiğini öğrenince hemen sepete attım. 


150 TL'lik alışverişe gelen hediye seti de görünce birkaç bir şey daha ekleyip alışverişimi 154 TL'de bitirdim
.

Anti-blemish fondöteni (89 TL) alınca alışverişi 150 TL'ye tamamlamak için High Lengths (65 TL)  maskara setini de sepete attım. 

Setin içinde; 
1. High Lengths maskara 7 ml
2. Creamshaper siyah göz kalemi  1.2 gr
3. All About Eyes göz çevresi bakım kremi 5 ml
4. Yeşil kozmetik çantası


Alışverişim 150 TL'yi bulunca sepetime otomatik olarak bu set eklendi. Bu sette ilgimi en çok çekenler şüphesiz ki maskara, allık ve scrub oldu. Kozmetik çantası da ufacık rahatlıkla her çantama sığabilir. Yaşlanma karşıtı kremi anneme veririm. 


100 TL üzeri alışveriş yaptığınızda kod olarak "acnefree" yazdığınızda sepetinize anti-blemish serisinin küçük seyahat boyu hediye olarak ekleniyor. 


Normal alışverişlerinizde belirli ürünlerin deneme boyu hediye olarak geliyor. Alışverişimde makyaj bazı direk sepetime eklendi. Ben ise ruj ve scrubı seçtim. Ayrıca iki ürün aldığım için göz altı kapatıcısı da alışverişime otomatik eklendi.

Bütün alışverişlerde kargo ücretsiz.

Benim oldukça memnun kaldığım bir alışveriş oldu. Clinique bu tarz kampanyaları çok sık yapıyor. Ara ara bakmakta fayda var.
Herkese mutlu hafasonu diliyorum.
Sevgiler...

44 yorum:

  1. Oldukça cömert bir firma :)) Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan cAnım ♥ çok karlı bir alışveriş olmuş ;)
    clinique online siteye bu yüzden bayılıyorum ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım bn de hep online sitesinden alışveriş yapıyorum:)

      Sil
  3. güzel ürünler almışsın, güzel günlerde kullanman dileğiyle :))
    rujun rengine bayıldığımı söylemeden geçemeyeceğim :)

    YanıtlaSil
  4. Çok karlı bir alışveriş olmuş tatlım.Güle güle kullan.
    Benimde almayı planladığım bir set var hemen bakayım o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım:) kaçırma o zaman;)

      Sil
  5. bu fondötenin içinde paraben bulunuyormu? bende ona göre sipariş vermeyi düşünüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi baktım canım içinde paraben görünmüyor ama Talc ve PEG var:/

      Sil
  6. vuhuu çok harika bir alışveriş olmuş içim açıldı! güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  7. Ay ne güzel bir alışveriş olmuş 154 liraya bir sürü ürün:) Fondöten yorumunu merakla bekliyor olacağım, güzel günlerde kullan canım^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım:) aslında bu alışverişin asıl kahramanı fondöten:)

      Sil
  8. Online alışverişleri bu yüzden çok seviyorum ;) Güzel karlı bir alışveriş olmuş, anti-blemish yüz temizleme setini kullanmıştım fondöteninde benimde gözüm var siteye bir göz atayım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim evet güzel ve avantajlı bir alışveriş oldu:) renk tonu bitmeden göz atmakta fayda var;)

      Sil
  9. Ayy harika bir alışveriş olmuş kesinlikle! Ba-yıl-dım! <3 Zor tutuyorum kendimi Zuhal, ah Zuhal :P Güle güle sür sürüştür canımm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eheheh sınavlarda kendimi kaybediyorum:)) saol Mügecim:)

      Sil
  10. 150 tl üzerine hediye gelen sette benim de gözüm vardı. Hatta sepetimi de oluşturdum ancak sonra telefondan sipariş vermek istemedim. Bilgisayarı açtığımda da setin stoğu tükenmişti. :( Ben de benzer bir kampanyaya kadar erteledim alışverişimi. :)) Hepsini güzel günlerde kullan. ;) Özellikle fondötenin yorumunu merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha güzel hediyeler gelir sık sık bu tarz kampanyalar yapıyorlar. Aslında amacım fondöteni almaktı sonra olaylar böyle gelişti eheheh

      Sil
  11. 154 liraya 154 hediye :)) Çok güzel olmuş, iyi günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:) kampanya olunca değerlendirmek istedim:)

      Sil
  12. Kampanyaları çok iyi değerlendirmişsin :) Güle güle kullan .Fondotenin seveni o kadar çok ki.Birde senin yorumunu okuyalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl amaç fondötendi zaten:) çok merak ediyorum hemen başlicam denemeye :) teşekkür ederim tatlım:)

      Sil
  13. Güle güle kullan canım :) çok akıllıca bir alışveriş :) içlerinde merak ettiğim bir çok ürün var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim hepsini deneyip yorumlicam :)

      Sil
  14. Wuhuuuu :) high lenghts maskara ve peeling şüphesiz benim favorim. Çok karlı bir alışveriş olmuş güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:) peelingi denemedim çok övüldüğü için merak ettim. Clinique high impacti kullanıp çok memnun kalmıştım bir de bunu deneyeyim dedim:)

      Sil
  15. Kesinlikle çok iyi bir alışveriş olmuş. Renklerin güzelliğine bak sırf ambalajları için bile alınabilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öle Valla renkler insanın içini açıyor:))

      Sil
  16. Ne kadar cömert bir firma gerçekten şaşırdım, iyi günlerde kullan zuhalcim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Online alışverişte çok sık oluyor bu tarz kampanya:)

      Sil
  17. Oooo hediyeler mükemmel :)

    YanıtlaSil
  18. İyi günlerde kullan canım hepsini :)
    hepsi çok güzeller

    YanıtlaSil
  19. Her firmanın örnek alması gereken cömert bir davranış. Bir taşla kaç kuş vurmuşsun baksana :) Hepsini güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım uzun zamandır merak ettiğim ürünleri tek seferde aldım:)

      Sil
  20. Gule gule kullan deneyimlerini bekliyoruz ayrica kampanyalarindan habrrim yoktu tesekkurler:)
    Bana da beklerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim kullanıp yorumlicam :) bakıyorum bloguna

      Sil
  21. Rujun rengini elinde yada dudagında gösterirmisin? Duruşunu merak ediyorum açıkçası :)
    Ayrıca iyi günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:) ruja yakın tonlar elimde olduğu için arkadaşıma hediye ettim:/

      Sil
  22. maşallah :D güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
  23. Kuzum maskarayı hemen açacaksan bir koklar mısın? Clinique'in maskara testerı ve hediye olan 50 ml dd gel'i elimdeki orijinal ürünlerden daha çabuk bozulduğundan beridir bir şey almadım. Bu konuda tatmin edici bir yanıt da alamadım :)
    Bu kampanyalara daha fazla kayıtsız kalamiyciimm, maskara setini merak ediyorum ben de. .
    Hayırlı olsun.. öptüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim bu ikinci maskaram ilkini 4-5 aydır kullanıyorum o da böyle tester olarak gelmişti herhangi bir bozulma vs yaşamadım. Kokusu ilk gibi normal geldi bana. Maskara setini çok beğendim özellikle rimele bayıldım gerçekten. Teşekkür ederim :)

      Sil
  24. Hepsi süper ve baya eğlenceli bir alışveriş olmuş ,güle güle kullan cnm.
    Bana da uğrarsan sevinirim mutlulukbenim.com

    YanıtlaSil

Saygı çerçevesinde olmayan yorumlar yayınlanmayacak:)