4 Kasım 2013 Pazartesi

Kiehl's Rare Earth Deep Pore Daily Cleanser- Yüz Temizleyicisi

Kiehl'sın Rare Earth serisinden maskesini daha önce şurada yazmıştım. Bugün aynı serinin yüz temizleyicisinden bahsedeceğim. 
Yorumlarıma başlamadan önce; Rare Earth serisi nedir ve ne işe yarar bunlardan bahsetmek istiyorum. Bu serinin amacı; gözenekleri derinlemesine temizlemek, aynı zamanda da sıkılaştırmak. Gözenek sorunu yaşayan yağlı ve karma ciltler için öneriliyor. Serinin maskesi, toniği, temizleyicisi ve nemlendiricisi bulunmakta.  Nemlendiricisi hariç; diğer bütün ürünlerini denedim. 


Şuradaki yazımda alışveriş hikayesinden bahsetmiştim. Kullanmaya başlayalı neredeyse 3.5 ay oldu. Gözlemlerimden rahatlıkla bahsedebilirim.

İçeriğindeki Amazon beyaz kili ve inceltilmiş diyatomik toprak partükülleri sayesinde ciltteki gözeneklerin görünümünü artıran yüzey kirini, toksinleri ve yağları temizlemeyi vaat ediyor. 

Kullandığım süre zarfında cildimdeki yağlanmanın azaldığını gözlemledim. Cildi gerçekten derinlemesine temizleyip kirden ve yağdan arındırıyor. Tıkalı gözenekleri açıp cildinizi temizliyor. Bence bir temizleyicinin yaptığından çok daha fazlasını yapıyor. Yaz boyunca her gün sabah/akşam kullandım. Yağlı ve hassas bir cildim olmasına rağmen; herhangi bir kuruma ya da kızarıklık sorunuyla karşılaşmadım. İçinde bulunan yulaf çekirdeği tozu ile aloe vera bitkisi sayesinde cildin kurumasını ve tahriş olmasını önlüyor. Bu da sevmem için yeterli bir sebep. Eğer karma bir cildiniz varsa her gün kullanmaya uygun değil. Haftada 1 ya da 2 kez kullanmanızı tavsiye ederim.

Fondöten kullandığım günlerde özellikle Kiehl's rare earth yüz temizleyicisini tercih ediyorum. Yüzümü o kadar güzel temizliyor ki pamukla tekrar sildiğimde bile çok az kalıntıya rastlıyorum.

Bu serinin asıl vaadi gözenekleri sıkılaştırmak. Gözeneklerimi siyah noktalardan arındırıp derinlemesine temizliyor; ancak görünümünde hiçbir değişiklik olmadı!

Yapısı bana önce çok ilginç geldi. Maskesinin yumuşatılmış kremsi hali gibi. Kil bazlı bir ürün olduğu için beyaz bir rengi var. İçindeki ufacık tanecikler sayesinde, cildinizin derinlemesine temizlendiğini hissediyorsunuz. Çok az miktarı tüm yüzünüze yetiyor.  Çok fazla köpürdüğünü söyleyemeyeceğim. 

Severek kullandığım bir temizleyici oldu. Ancak dibinde birkaç kullanımlık kalmıştı ki bozulduğunu fark ettim. Rengi koyulaşmış ve yapısı sıvımsı bir hal almıştı. İçindeki tanecikler ise neredeyse erimişti. Açıldıktan sonra 12 aylık kullanım ömrü olmasına rağmen 4 ayda bu hale gelmesi kafamda soru işareti oluşturdu. Tekrar almayı düşünüyordum ki vazgeçtim. En kısa zamanda bir Kiehl's mağazasına giderek bu durum hakkında bilgi alacağım!

Merak edenler için içeriği yukarıda gibi. 150 ml ve fiyatı 54 TL. Kuru ciltlerin uzak durması gerektiğini belirterek; karma ve yağlı ciltlere uygun olduğunu belirtmekte fayda var.

Sizlerin severek kullandığınız arındırıcı temizleyiciler neler? 
Sevgiyle kalın, cildinize iyi bakın;)


11 yorum:

  1. Kiehls hayvanlar üzerinde deney yapmasaydı almayı düşünebileceğim bir ürünmüş.güzel bir değerlendirme ,ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Ankara'da Kiehl's yok sanıyorum. Denemek isterdim açıkçası, yaşadığın bozulma problemi dışında iyi göründü bana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kiehlsın acilen birkaç şehire daha mağaza açması şart.

      Sil
  3. Kesinlikle katılıyorum, başta Ankara olmak üzere diğer şehirlere de mağaza açmalılar. :(
    Güzel bir ürüne benziyor, bana biraz da garnier 3 ü 1 aradayı hatırlattı sanki, ne dersin? Kullandın mı onu?
    Ürün Belki yaz sıcaklarına dayanamamıştır diyeceğim ama bunun da geçerliliği tartışılır. :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Garnier'ın 3'ü 1 aradayı biliyorum. Kullanmadım ama benziyor olabilir. Neden bozulduğunu anlamadım tekrar alabilirdim ancak vazgeçtim:/

      Sil
  4. 4 ayda o hale gelmesi şaşırtıcı gerçekten. Ama oldukça da iyi bir temizleyiciymiş :)

    YanıtlaSil
  5. ben nemlendiricisini kullanıyordum hic memnun kalmadım..
    deodorantım ve sampuanım ble Kiehlstır, her seyini bayıla bayıla kullanıyorum ama bu serinin nemlendiricisi beni memnun etmedi..

    YanıtlaSil

Saygı çerçevesinde olmayan yorumlar yayınlanmayacak:)