6 Kasım 2013 Çarşamba

Rimmel London Kate Moss Matte Lipstick-107

Merhabalar!
Blog dünyasında 6 ayı geride bıraktım. Fark ettiyseniz ruj yazılarına ağırlık vermiyorum. Bir rujun tende duruşu kişiden kişiye göre farklılık gösterir. Ancak renkleri göstermek adına yazmakta fayda var. İnsanlar bazen beğendiği rengi hatırlayamıyor ya da bu renk bana uyar diye almaya karar veriyor. Bu yüzden yazmaya karar verdim. Kendime not: bu günden sonra ruj yazılarıma ağırlık vermeliyim:)
Rimmel London'nun Kate Moss imzasını taşıyan 107 numaralı ruju tam bir sonbahar rengi! Bordo ve kırmızı karışımı çok hoş bir renk!

Yapısı yumuşacık ve kolaylıkla rengini veriyor. Dudakta kadifemsi ve mat bir görüntü bırakıyor. Mat rujlarımı uygulamadan önce, Burt's Bees dudak nemlendiricimi sürüyorum. Böylelikle dudaklarımın kurumasını engellemiş oluyorum.  

Kalıcılığından çok memnunum. Sonbahar ve kış aylarında bordo-kırımızı karışımı rujları sevenler için biçilmiş kaftan! 10 küsür liralık fiyatı ve performansıyla favori rujlarımdan biri. Rimmel London ürünlerini Watsons mağazalarından bulabilirsiniz.

Sizin sonbaharda tercih ettiğiniz rujlar ve renkler neler?
Sevgiler...

30 yorum:

  1. ben de sonbaharlık renklerimi çıkardım artık ortaya..

    YanıtlaSil
  2. Benimde favorilerim 104 ve 106! :) 107 ise alınacaklar listesinde. Çok güzel bir renk, tam sonbahar ve kışa yakışır şekilde :)

    YanıtlaSil
  3. Bayram indiriminde bende almıştım bu rengi ama daha kullanmadım. Ben en iyisi kullanmaya başlayayım. :)

    YanıtlaSil
  4. Ay maşallah çok güzel durmuş :)

    YanıtlaSil
  5. tam da böyle bir ruj arıyordum renk şahane :)

    YanıtlaSil
  6. Bu seride en sevdiğim renk bu, sana da çok yakışmış:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Ayselcim. Sana da çok yakıştırıyorum bu renkleri:)

      Sil
  7. Instagramda görüp bayılmıştım. Tenine inanılmaz yakışıyor. Çok çok beğendim. İlk fırsatta bu rujdan almak istiyorum :) Güzel günlerde sürüştür canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuğçecim öpüyorum seni. Sana da çok yakışır:)

      Sil
  8. Rengi çok güzel görünüyor aynı markanın nüde rengini almıştım kodunu hatırlayamadım şimdi, bu rengini de deneyeceğim biraz beyaz tenliyim renk bende çok mu patlar bilemedim ama koyu bir göz makyajıyla dengeleyebilirim sanırım :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de beyaz tenliyim. Beyaz tenlilere çok yakıştığını düşünüyorum:)

      Sil
  9. Vaaaov şahane renkmiş çok yakışmış canım hemen alınacaklar lisyeme ekliyorum :)

    YanıtlaSil
  10. Bu ruju alıp almamak konusunda inanılmaz kararsızım,hep açık renkler kullandığım için koyu renklere cesaret edemiyorum ama bu rengi sonbahar ve kışa çok yakıştırıyorum:/ sana da çok yakışmış:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha açık rujunla karıştırıp ten rengine uydurabilirsin:) Teşekkür ederim canım:)

      Sil
  11. Dudaklarım ince olduğu için koyu renklere pek güvenemiyorum :/ ama bu renk çok güzel ve sana çok yakışmış. Bende de bu serinin 22 numarası var güzel bir kırmızı seviyorum onuda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dudak kalemiyle çerçevelersen çok daha güzel olur :) Teşekkür ederim:)

      Sil
  12. bu ruju görüp de almamıştım ben! nasıl güzel durmuş yaaa... ama senin dudaklar da güzel tabi:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eminim sana da çok yakışır:) Teşekkür ederim canım:)

      Sil
  13. Bende aynı serinin farklı bir numarası var, soğuk alt tonlu bir pembe, daha baharlık filan; ama benim rujum salatalık gibi kokuyor! Ay! :D Ama seninkinin hem kokusu hem rengi güzelmiş, yakışmış da sana.. :) Bana hiç olmuyor öyle renkler, sonra ağlıyorum :(

    Güle güle kullan tatlım! :)

    YanıtlaSil
  14. Mat rujları çok sevmeme rağmen kullanmaktan çok çekiniyorum. Çünkü dudaklarım çok kuru ve ruj ince çizgilerin arasına giriyor çirkin bir görüntü oluşuyor.Bana önerebileceğiniz bir ruj var mıdır?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Clinique chubby stick intense serisine bakmanızı öneririm. Nemlendirmeleri harika :)

      Sil
  15. Merhaba
    Bana hediye gelmişti bu ruj çok beğendim Acaba nereden almıştınız hangi mağaza hemen almam lazım :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  16. Hım gözden kaçırmışım mağazayı yazmışsınız pardon :)

    YanıtlaSil

Saygı çerçevesinde olmayan yorumlar yayınlanmayacak:)