19 Kasım 2013 Salı

Klorane Manolya Özlü Bakım Şampuanı

Merhabalar,
Saç bakım ürünlerine düşkün olduğumu bilmeyen yok sanırım. Yeni ürünler denemeyi çok seviyorum. Denediklerimi de sizlerle paylaşmaktan büyük keyif alıyorum. Bugün sizlere Klorane markasına ait manolya özlü saç bakım şampuanından bahsedeceğim. 



Vaat ettikleri:
Manolya özlü bakım şampuanı, mat ve donuk saçların nemini ve doğal koruyucu tabakasını yeniden kazanmasını sağlar. İçeriğindeki zengin aktifler sayesinde saça parlaklık verir. Kullanım sonrasında saç daha yumuşak, dayanaklı ve parlak bir görünüm kazanır.

Gözlemlerim:
Yaklaşık 1 aydır şampuanı kullanıyorum. Son iki ayda saçımı üst üste iki kez boyadığım için; fazlaca yıprandı. Saç maskeleriyle destekli olarak şampuanı da sıkça kullandım. Saç diplerim yağlanmaya meyilli, saç uçlarım ise kuru ve yıpranmış.

Bundan önce markanın herhangi bir ürününü kullanmamıştım. Kapağını açtığınızda harika bir bitki-çiçek karışımı bir koku alıyorsunuz. Bitkisel kokuları sevdiğim için; herhangi bir sorun yaşamadım. İçeriğinde bulunan ekstraktlar kendi yetiştirdikleri bitkilerden elde edilmiş. Bu güzel kokunun sebebi de buradan geliyor. 


Islak saçıma 2 kez uyguluyorum. Bitkisel olmasına rağmen köpürmesi beni tatmin etti. Verdiği temizlik hissini sevdim. Günlük kullanım için uygun. 

Nemlendirmesinden memnun kaldım. Bitkisel bir şampuan ancak;  içeriğinde krem de olduğu için saçları sertleştirmiyor. Daha çok parlaklık vermeyi vaat ediyor. Aynı zamanda birçok ürün kullandığım için (maske ve yağ) tek başına çok başarılı olduğunu söyleyemeyeceğim. Benim için orta derecede bir ürün oldu. 

Ambalajında içeriğinin yazmaması bence büyük eksiklik. Kullandığım ürünlerin içeriği hakkında her zaman bilgi sahibi olmak isterim. 200 ml'lik bir boyutu var. 

Sizler Klorane markasını denediniz mi?
Sevgiler...

NOT: Ürün Kozmela.com tarafından deneyip yorumlamam için gönderilmiştir. Yorumlarım tamamen objektiftir. Kozmela ekibi, ürünü göndermeden önce saç tipim ve şikayetlerim hakkında bilgi alıp bu doğrultuda gönderdiler. Kozmela ekibine teşekkür ederim...


2 yorum:

  1. Eveeeet Klorane Kininliyi kullanıyorum ben de. Çok memnunum! Kutusunun üzerinde içeriği yazıyordu buarada;) Şişede yazmıyor o yüzden evet:/ Saç kreminden pek memnun kalmadım ama şampuanını çok sevdim=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana kutusuyla gelmedi:) beğenmene senin adına sevindim:)

      Sil

Saygı çerçevesinde olmayan yorumlar yayınlanmayacak:)