3 Kasım 2013 Pazar

Ekim Favorilerim

Güzel bir pazar sabahından herkese merhaba!
Kasım geldiği için mutluyum. Kışa şunun şurasında ne kaldı ki:) Geçtiğimiz ay hangi ürünler favorim olmuş hadi beraber bakalım.



Kışın gelmesiyle saçlarım olduğundan daha fazla kurumaya başlar. Her ne kadar saç diplerim yağlanmaya meyilli olsa da uçları kuru. Son dönemlerde saç ürünlerine olan ilgim 3 kat arttı. Evet abartmıyorum 3 kat. Şimdiden uyarayım ilerleyen zamanlarda blogda, saç bakım ürünlerine bolca yer vereceğim. Bir kadın ilk bakışta saçlarıyla dikkat çeker değil mi ama?:)


Nivea Pure & Natural Action Deodorant: Geçtiğimiz günlerde blogda yazdım. Şuradan detaylıca bakabilirsiniz. Ferahlık veren ve ter kokusunu gün boyu engelleyen güzel bir ürün. Diğer deodorantlara göre içerik olarak daha düzgün. Severek kullanıyorum.

Giovanni 2chic Avocado & Olive Oil Ultra-Moist Super Potion Anti-Frizz Binding Serum (Elektirklenmeyi Önleyici Bakım Serumu): Bayılıyorum. Aldığım ilk günden itibaren saçlarıma verdiği parlaklık ve yumuşaklığın tarifi yok. Hemen yazmak istemedim çünkü; bu tarz ürünler saça alışınca zamanla verdiği o etki de azalıyor. Ancak bunda öyle bir sorun yaşamadım. Her seferinde aynı sonucu aldım.Yazısını hazırlayıp en kısa zamanda yayınlayacağım.

Giovanni 2chic Avocado & Olive Oil Ultra-Moist Deep Deep Moisture Hair Mask (Yoğun Nem Sağlayan Saç Maskesi): Aynı serinin saç maskesi. Bu zamana kadar onlarca maske denedim hiçbiri bu kadar etkili olmadı. Denemekte neden bu kadar geç kalmışım bilmiyorum. Ürünleri övmeyi sevmem ancak bu ikisi gerçekten ha-ri-ka!

Yves Rocher Anti Chute Dökülme Karşıtı Şampuan: Detaylı yazısı için şuraya bakabilirsiniz. Severek kullanıyorum. Bittikçe alınacaklar listemde.

Isana Duş Peeling: Ece'nin gönderdiği paketten çıkmıştı. Çok sevdim. Kokusu ve yapısı tam bana göre. Bittikçe alacağım.


Lioele Beyond The Solution BB Krem: BB kremlere ilgim olduğunu her fırsatta dile getiriyorum. Şüphesiz ki en sevdiğim bb kremim Lioele! Yapısı, cildimde duruşu, kapatıcılığı her şeyine bayılıyorum. Detaylı yazacağım;)

The Balm Hot Mama Allık: The Balm'ın Hot Mama allığını sonbaharda kullanmayı çok seviyorum. 


Clinique Pore Refining Solutions: Gözeneklerimle ilgili sıkıntım olduğunu defalarca dile getirdim. En son Clinique'nin gözenek kapatıcısını kullanmaya başladım. Şu ana kadar kullandıklarım içinde en memnun kaldığım diyebilirim. Bir süre daha kullanıp detaylıca yazacağım.

Benefit Boi-ing Kapatıcı: Sivilceli dönemlerimin kurtarıcısı. Severek kullanıyorum. 

Essence Longlasting Lipstick 06 Barely There: Aldığım ilk günden beri severek kullanıyorum. Yapısını ve dudağımda duruşunu çok seviyorum. Şurada detaylıca yazdım.

Sizlerin son zamanlarda severek kullandığı ürünler neler? 
Sevgiler...

20 yorum:

  1. Bende bir bb krem aşığıyım. Lioele bb krem yazını merakla bekliyorum cnm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklımda canım en kısa zamanda yazacağım;)

      Sil
  2. Hot Mama her zaman favoriim ! Benefit kapatıcıyı ise çok merak ettim.
    Yalnız YR şampuanın kokusuna tahammül edemiyorum ya çok feci :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitkisel kokuları sevmiyorsan doğrudur. Ben de çiçekli kokuları sevmem genelde.

      Sil
  3. Evet liole bb kremin yazısını ben de sabırsızlıkla beklemekteyim :-)

    YanıtlaSil
  4. Bir kadının en dikkat çekici yeri saçlarıdır bence. Eğer saçım kötüyse o gün yüzümdeki sivilceler bile umrumda olmaz kötü hissederim kendimi saçlarım kötü olunca dışarı falan çıkmak istemem :) Giovanni serum ve maskeyi tez zamanda bekliyorum bak :) çok meraklandırdın beni nem ve elektriklenme diyince :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne zamandır yazmak aklımda canım ama şu aralar yoğunum. Taslaklardaki yazılarımı yayınlıyorum. İşlerimi düzene soktuğum an fotoğraflayıp yazacağım;)

      Sil
  5. Isana'nin dus urunleri guzel oluyor, gule gule kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk kez denedim oldukça sevdim.Teşekkür ederim Onurcum:)

      Sil
  6. Ben de Giovanni'nin avokadolu ürününü kullanıyorum ve inanılmaz memnunum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunlar da avokadolu seriden:)

      Sil
    2. Giovanninin Eco Chic serisinin şampuanı kepek yaptı bende. :( O yüzden korkuyorum ama bu avokadolu maskeyi de merak ediyorum işte. :) Hot Mama benim de aldığıma aşırı mutlu olduğum, iyi ki almışım dediğim ürünlerimin başında geliyor. ^.^

      Sil
    3. Saç diplerin yağlıysa eğer kepek yapmış olabilir. Benim saç diplerim yağlı olduğu için şampuanını almamıştım.

      Sil
  7. Liole bb kremi ben hiç görmedim :// nerede bulabilirim?
    Isana ürünlerini bende seviyorum
    hot mama benimde favorim
    Ve son olarak zuhalciğim saç bakım ürünlerini merakla bekliyor olacağım benim de saç diplerim yağlı, uçları kuru

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkiye'de yok ne yazık ki:/ Amozon.com dan sipariş vermiştim. İnş en kısa zamanda yazacağım;)

      Sil
  8. clınıque yorumlarını sabırsızlıkla beklıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu bir süre daha kullanayım yazacağım:)

      Sil
  9. giovanni maskeler saç ürünleri konusunda çok tereddütde kaldım geçen inidirimde .. detaylı yazılarını bekliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakın zamanda yazacağım. Çok güzeller gerçekten

      Sil

Saygı çerçevesinde olmayan yorumlar yayınlanmayacak:)