20 Kasım 2013 Çarşamba

Bitenler #5

Merhaba.
Yeni bir bitenler yazısıyla karşınızdayım. Son zamanlarda neler bitirdim hadi beraber bakalım.

The Body Shop Honeymania Body Butter: Çok severek kullandım. Kokusu ve nemlendirmesine bayıldım. 2 tane daha yedeği var. Sanırım uzunca bir süre favori body butterım olarak kalacak.

Yves Rocher Anti Chute Dökülme Karşıtı Şampuan: Favori şampuanım. Çok seviyorum. Kokusunu ve saçlarıma kazandırdığı hacme bayılıyorum. Detaylı olarak şurada yazdım. Tekrar alacağım. 

Isana Vucüt Peelingi: Severek kullandım ve kısa sürede de bitirdim. Tanecikleri istediğim büyüklükte ve nemlendirmesi de gayet güzel. Tekrar alacağım.

Bioderma Sensibio H2O: Kaçıncı şişelerimi bitirdim bilmiyorum. Stokları var. Cildimi temizlerken ve makyajımı çıkarırken güvendiğim bir temizleme suyu. Seviyorum çok fazla söze gerek yok:) Bitenlerde her zaman göreceksiniz.

Bee Beauty Vanilla Cheesecake Duş Jeli: Kokusu güzel birkaç şişe bitirdim. Ancak artık sıkıldım başka ürünler denemek istediğim için bir daha almayacağım. 

Yves Rocher Arnica Gençleştirici ve Yenileyici El-Tırnak Kremi: Çantamda taşıyıp gün içinde sıkça kullandığım bir kremdi. Kokusunu sevdim. Paraben içermiyor. Ellerime verdiği yumuşaklığı çok seviyorum. Tekrar alacağım. Detaylı yazısına şuradan bakabilirsiniz.


Benri Kare Pamuk: Biten yazılarımın daimi kahramanları:) Severek kullanıyorum. Stoklarım sağlam;)

NUXE Göz Çevresi Kremi: Kokusunu ve nemlendirmesini beğendim. Son kullanma tarihi geçtiği için çöpe gönderiyorum. Detaylı yazısına şuradan bakabilirsiniz. Tekrar almayı düşünmüyorum.

Avene Cleanance Yağlı ve Akneli Ciltler İçin Matlaştırıcı Krem: Hiç beğenmedim. Matlaştırmak yerine cildimi yağlandırdı. Kullandıkça sivilcelerim arttı. 2 yıldır elimdeydi ancak kullanmıyordum. Artık çöpe gidiyor.

Watsons'a özel olarak satılan çilekli vücut scrubını hiç sevemedim. İçindeki tanecikleri çok küçük kolayca cildimden arınmıyor. Yazın ayak scrubı olarak kullandım. The Balm ve markasını hatırlamadığım iki ruj direk çöpe. Renklerini sevmedim ve yapıları bozulmuştu. Essence'nin kağıt törpüsünü severek kullandım. Oldukça eskidiği için artık çöpe gitme zamanı geldi. Yenisi alındı bile. Diğeri de Gratis'ten aldığım metal törpü. Yapısı çok kötü tırnaklarımı kırdığı için çöpe gönderiyorum.


Kiehl's Göz Çevresindeki Kırışıklıkları Azaltmayı Vaat Eden Krem: Testerı olduğu için ne kadar iyi olduğunu anlamak zor. Normal boyunu alır mıyım emin değilim.

Lancome Teint İdole Ultra 24H Fondöten: Uzun zamandır testerını denemek istediğim bir fondötendi. Hatta wishlistimi süslüyordu. Yapısını beğenmedim. Sanırım şu sıralar mat fondötenler ilgimi çekiyor. Ayrıca Rimmel London'un Wake Me Up fondötenine çok benzettim. Tabi aralarındaki ciddi fiyat farkı hariç!

Maybelline'nin Dream Pure 8 in 1 BB kremi, elimdekilerden biri biterse deneyebilirim. Akıleine ayak losyonu, Lilakutu'dan çıktı. İçeriği oldukça temiz ama normal boyunu almam. Pangea Organics Facial Mask, değişik ve güzel bir maske. Beğendim ama tam boyunu alır mıyım bilmiyorum. Yves Rocher'ın siyah noktaları gidermeye yardımcı olan temizleme jeli. Bunu birkaç kez daha kullandım. Elimdekiler bitince normal boyunu alacağım.

Benim son zamanlarda bitirdiğim ürünler bunlardı. İçlerinden deneyip memnun kaldığınız var mı?
Sevgiler...


30 yorum:

  1. Yves Rocher in el kreminden okuduğum kadarıyla memnunsunuz ama elleriniz nasıl ? :) kuru mu normal mi ? :) Bitirmek güzel birsey dimi :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ellerim normal aslında ama kışın gelmesiyle kurumaya başlıyor. Eğer elleriniz kuruysa The Body Shop'ın kenevirli el kreminizi denemenizi öneririm:)

      Sil
    2. Evet hemde o kadar kuru ki acıyorlar .. bir bakayım bakalım o kreme ama bazı bloggerlar kötü bir kokusu var demiş bilemedim gidip bakmam lazım önerin için teşekkür ederim :)

      Sil
    3. Kokusunu denemen alma ama nemlendirmesini ben seviyorum :)

      Sil
  2. Honeymania body butter oldukça ilgimi çekti :) Ne çok şey bitmiş darısı başıma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk kez bir body butterı 3 hafta gibi kısa bir sürede bitirdim:)

      Sil
  3. watsonsın scrubını bende hiç sevmedim çok güzel kokuyor ama arındırmak için çok uğraşıyorum kendi scrubımı kendim yapıcam memnun olanlar çok fazla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kulağa hoş geliyor aslında kendi scrubını yapmak:) zamanım olursa ben de denerim:)

      Sil
  4. Lancome fondöten testerı bende kullandım ve çok sevdim :)

    YanıtlaSil
  5. Honeymania çok güzel kokuyor bence de ♥ Ne güzel sende daha stok varmış ben bitirdim elimdekini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevdim indirimde varken stok yaptım:)

      Sil
  6. honeymania gerçekten çok güzel :) hiç bitmesin istiyor insan :D

    YanıtlaSil
  7. Bioderma'mın kıymetini yeni anladım bende keşke sık sık indirime girse :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında çok sık giriyor indirime takip etmek lazım:)

      Sil
  8. sanırım sonunda bioderma temizleme suyunu alacağım=) neutrogenia nın greyfurtlu yüz yıkama jelini kullanıyorm uzun zamandır cok ta seviyorum bir de bioderma deniyim bakalım=)biodermayı nerden almamı onerirsin canm en hesaplı neresi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım siteler sık sık indirim yapıyor. Turuncukasa ve kozmelada indirimler oluyor. Ben genelde her zaman alışveriş yaptığım ve güvendiğim eczaneden alıyorum. Sürekli alışveriş yaptığım için de indirimli alabiliyorum :)

      Sil
  9. The Balm rujlarını nedense sevemedim renklerini hiç bende. Isana vücut peelinginden çok memnunum kokusu yapısı bir harika, Yves Rocher şampuanla senin sayende tanıştım artık hep elimin altında duracak bir şampuan :) yves rocher pure system temizleyici jelinden bende almayı düşünüyorum sen beğendiysen gönül rahatlığıyla alırım. Arnica gençleştirici ve yenileyici el-tırnak kreminin kokusu çok baskın bir bitkisel koku mu ben rahatsız oluyorum biraz öyle olunca da :) Destan şeklinde bir yorum yazdım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Isana vücut peelingiyle ben de senin sayende tanıştım canım:) el kremi daha çok Çiçeksi bir kokuya sahip:) ben severek kullandım:)

      Sil
  10. Bol bol bitirmişsin, Yves Rocher'in bu el kremine bayılıyorum stoklarım bitebilse tekrar almak isterdim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baharda kullanmak için ideal ama kışa doğru nemlendirici özelliği daha yüksek bir krem alacağım:)

      Sil
  11. The Body Shop Honeymania butter'ı çok beğendim ama elimde bekleyen butterlar yüzünden alamadım.Ne güzel sen bitirmişsin bile.Haydi yenilerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol canım uzunca bir süre de favorim olacak gibi:)

      Sil
  12. ben the balmın rujlarını çok seviyorum ama o sendeki renk hariç.nude tonlu olanı bi harika diyebilirim.hatta an favorilerimden:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bendeki rengi gercekten berbat. Nude rengine bakıcam:)

      Sil
  13. Isana nın vücut peelingini çok merak ettim sayende. :) Avene merak ettiklerim arasındaydı, sildim listeden. ;) Nuxe göz kreminin şişliklere bir etkisini gözlemledin mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canım Nuxe sadece nemlendirmede başarılıydı başka bir artısı yok:/

      Sil
  14. Lancome fondöteni ben de büyük umutlarla denedim ama sevmedim. Bana da yağlı geldi. Maybelline`in yenii bb kremini beğendim. İndirim zamanı alırım sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neredeyse tam boyunu alacaktım testerını denemem çok iyi oldu. Beğenmedim hiç. Sanırım clinique anti blemish fondöteni alacağım:)

      Sil

Saygı çerçevesinde olmayan yorumlar yayınlanmayacak:)