1 Kasım 2013 Cuma

Nivea Pure & Natural Action Deodorant

Yoğun bir perşembe gününden herkese merhaba! 
Size son zamanlarda çok severek kullandığım Nivea'nın Pure & Natural serisinden Lotus Çiçeği özlü deodorantından bahsedeceğim. 

Koltuk altı ürünlerinin meme kanserini tetiklediğini öğrendiğimden beri; deodorant, roll-on tarzı terlemeyi ve ter kokusunu önlemeyi vaat eden ürünleri seçerken, içeriklerinin temiz olmasına dikkat etmeye çalışıyorum.

Nivea'nın Pure & Natural serisinin makyaj temizleme mendilini kullanıp memnun kalınca deodorantını da aldım. Pudrasız. Alüminyum ve koruyucu madde içermiyor. Gözenekleri tıkamıyor ve böylelikle cildimiz nefes alıyor. Ciltle uyumu dermatolojik olarak test edilmiş.

48 saate kadar ter kokusuna karşı koruma sağladığı vaat ediliyor. 48 saate kadar olmasa da; koruması gün boyu benim için yeterli oluyor.

İçindekiler: Butane, Alcohol Denat, Isobutane, Propane, Butyloctanoic Acid, Ethylhexylglycerin, Methly Phenylbutanol, Octyldodecanol, Propylene Glycol, Aqua, Limonene, Butylphenyl Methylpropional, Geraniol, Eugenol, Parfum.


Özellikle yoğun ve stresli olduğum günlerde çokça terliyorum. Çiçeksi kokusu sayesinde ter kokusunu en aza indiriyor. Genelde çiçeksi kokuları pek sevmem ancak; bu daha çok tazelik veren bir koku. 

Benim sevdiğim ve bittikçe alacağım bir deodorant oldu. Dikkat etmeniz gereken bir nokta var ki; epilasyon sonrası içeriğindeki alkol yüzünden ciltte tahriş oluşturabilir.

150 ml ve 6 TL gibi bir fiyata aldım.

Sizin severek kullandığınız deodorantlar neler? 
Sevgiyle kalın...




16 yorum:

  1. Ben de gratisten aynısından aldım ve çok beğendim alüninyumsuz koruyucusuz ve pudrasız olması da cabası..Artık koltuk altı deo bunu kullanıcam sanırım bir de yaseminlisi var o da çok güzel kokuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaseminlisi de çok güzel onu da kullandım:)

      Sil
  2. Deodorantta vazgeçilmezim Nivea! Ürünleri oldukça başarılı bu yüzden diğer markalara şans bile vermiyorum desem doğru olur :) Kokuları da çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın diğer markalara oranla Nivea daha başarılı:)

      Sil
  3. bende uzun yıllardır nivea dan vazgeçmedim gerek deo gerek roll on ama dediğin gibi meme kanserini tetikleyici maddeler var o yüzden bundan alacağım teşekkür ederim bilgi için

    YanıtlaSil
  4. Koltuk altı ürünlerinin meme kanserini tetiklediğini bilmiyordum hiç. Bu konuda bilgilendirdiğin çok iyi oldu eminim benim gibi bilmeyen bir çok insan vardır. Deodorant kullanmam hiç ama roll-onlarıma daha dikkat edicem bundan sonra.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de pek dikkat etmiyordum aslında ama son zamanlarda çok sık duyar oldum:/ Dikkat etmek lazım.

      Sil
  5. nette yazısını aradığım ve bulamadığım ürün iyi oldu :)

    YanıtlaSil
  6. Elimdeki deodorantları bitirince ilk fırsatta deneyeceğim! Yukarıdaki yorumlarda Yaseminlisi olduğundan bahsedilmiş, en sevdiğim kokuda bir deodorant denemezsem hiç olmaz zaten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaseminlisini de kullandım canım. Çok güzel bir kokusu var:)

      Sil
  7. Uzun süredir benim favori deodorantım 5. kutum bitmek üzere. :) Alüminyum konusunda ben çok takıntılıyım Crystal'in roll-on larını falan denedim ama istediğim ferah etkiyi sadece bu deodorant verdi. Severek kullanıyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Crytal'ini merak ediyordum bu bitince onu alayım dedim. Ama benim de bu tarz ürünlerde ferahlık en büyük beklentim. Söylediğin iyi oldu. Buna devam o zaman:)

      Sil
  8. nivea pearl&beauty olanını alacağım bende nasıl sizce?

    YanıtlaSil
  9. birde nivea fresh natural almayı düşünüyorum hangisi daha iyi leke yapmayan tam dört dörtlük olan?

    YanıtlaSil

Saygı çerçevesinde olmayan yorumlar yayınlanmayacak:)