7 Nisan 2014 Pazartesi

Rimmel London Scandaleyes Waterproof Kohl Kajal 012 Bronze Eyeliner- Göz Kalemi

Merhaba,
Göz kalemleri makyajımın vazgeçilmez unsurlarından biridir. Siyah göz kalemi sürmek istemediğim günlerde, kahve ve tonlarındaki göz kalemlerini daha kullanışlı buluyorum. Rimmel London'ın Scandaleyes Waterproof Kohl Kajal göz kalemi serisini ne kadar sevdiğimi beni takip ediyorsanız biliyorsunuzdur:) Nude ve Taupe renginden bahsetmiştim. Bugün ise Bronze renginden bahsedeceğim.


Bronze rengi, Vivanna Does Makeup'ın 2013 favorilerinde gördüğümden beri aklımdaydı. Biraz arama yapıp renginin güzelliğini görünce, Asos'tan taupe rengiyle sipariş verdim. 


Diğer iki kalemde olduğu gibi bu da oldukça yumuşak yapıda. Rengini hemen verip sabitleniyor. Siz çıkarana kadar da yerinden oynamıyor. İster eyeliner ister de far olarak kullanabilirsiniz.


Rengi tek kelimeyle şa-ha-ne! İçinde altın ışıltılar barındıran harika bir bronz-kahve karışımı! Uzun zamandır böyle bir renkte göz kalemi arıyordum. Sonunda buldum<3

Uygun fiyatlı güzel göz kalemi arayan herkese Rimmel London'ın bu serisini tavsiye ediyorum. Pek yakında Watsons'ta olacak bu kalemlerin Nude, Taupe ve Bronze renklerini şiddetle öneriyorum. Bir sonraki yazıda görüşmek dileğiyle sevgiyle kalın... 

11 yorum:

  1. Bunu almamıştım keşke alsaymışım dedim şu an. Watsons'a gelince alırım artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Watsons en kısa zamanda getirse süper olacak:)

      Sil
  2. Pek yakında Watsons'ta mı? Ciddi mi? Süper haber! Taupe rengini sipariş ettim ama Bronze bulamamıştım. Bu haber iyi geldi! Öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet :) Instagram'da Watsons'a ne zaman gelecek diye sormuştum. Pek yakında mağazalarda olacak demişti. Gelirse ben de diğer birkaç rengine bakacağım. Ben de öptüm çok<3

      Sil
  3. Renk harika duruyor,yansimasi da harika. Kalem degil de farmis gibi sanki... sevindim bu serinin watsonsa gelmesine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle rengi ve duruşu süper. Gelsin hemen:)

      Sil
  4. Rengi harika duruyor gerçekten :)

    YanıtlaSil
  5. Rengine bayıldıııım <3 Watsons getirse de biz de alsak ^_^ Güle güle kullan ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:) Aynen artık bu seri gelmeli! :)

      Sil
  6. Bende nude rengi var ve inanilmaz kalici, mutlaka bende asosdan tekrar siparis verip bir renk daha alacagim, bu cok hosuma gitti :)

    YanıtlaSil

Saygı çerçevesinde olmayan yorumlar yayınlanmayacak:)