18 Haziran 2013 Salı

'Sebamed Güneş Kremi'

Yazın gelmesiyle güneş kremi arayışlarım oldukça yoğunlaşmıştı. Her zamanki kullandıklarımın dışına çıkmak ise tam bir hataydı! Karmadan/yağlıya dönük bir cilt tipim var. Bu güneş kremi bana çok ağır geldi.

Sebamed'in  SPF+45 bu güneş kremini özelliklerine inanıp aldım. 3 gün boyunca kullandım ve sonuç berbat. Sadece 3 günde inanılmaz sivilce yaptı. Cildim ciddi anlamda yağlandı. Yapısı o kadar yoğunki bana hiç mi hiç iyi gelmedi. 3 gün kullandıktan sonra bir daha elime almadım.


Uzun zamandır çıkmayan sivilcelerim şu sıralar kabusum. 1 haftadır eski kullandığım sivilce kremlerine geri döndüm:(

Ürünün özelliklerini yazmak yerine fotoğraflamayı tercih ettim. Gerçekten hiç elim gitmiyordu bu ürünü yazmaya. Ama ben yaptım bu hatayı siz yapmayın diye post yapma ihtiyacı duydum.

Bu arada birbirimizi kaybetmemek adına beni bu sosyal ağlardan takip etmeyi unutmayın!
Sizin kullanıp memnun kalmadığınız ürünler var mı?
Sevgiyle kalın...

11 yorum:

  1. ben kullanıyorum bunu ve cildimde bir yağlanma yapmadı, benimde karmadan yağlıya dönük bir cildim var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende aşırı yağlanma yaptı şu sıralar sivilce kremlerime geri döndüm:/

      Sil
  2. Ben de geçen sene kullanmış çok memnun kalmıştım bebeğim sende niye böyle oldu ki :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapısı çok ağır geldi tatlım cildim kustu resmen:( biraz daha geçmezse doktora gidicem:((

      Sil
  3. Bende kullandım bu ürünü.Sivilce yapmadı ama yüzüm pırıl pırıl parladı. Çok ağır geldiği için daha sonra losyon olanları tercih ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım yağlı ciltlerin dememesi gereken bir ürün yoksa sonuç benimki gibi olur:/

      Sil
  4. Canım güneş koruma faktörü 30dan yüksek olanlara daha fazla kimyasal madde giriyormuş diye duymuştum o yüzden 30u geçmemeye çalışıyorum ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım onu ben de duymuştum yeni güneş kremimi de ona göre seçtim:)

      Sil
  5. Nemlendirme özelliği olduğu için sivilceye sebep olmuş olabilir. Ben alırken de süphelendim hep, ama sivilce yapmadı. Alerji yaptı, eve gelince temizlemezsem gece boyu kaşındırıyor ve kıpkırmızı oluyorum. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de öyle düşünüyorum. Nemlendirme özelliği oldukça yüksek. Gün boyunca cildim ayna gibi parladı. Sonuç ise hoş geldin sivilceler oldu:/

      Sil
  6. aslında bu krem yağlı değil diye biliyorum benim yağlı bir cildim var benim cildime çok iyi geldi

    YanıtlaSil

Saygı çerçevesinde olmayan yorumlar yayınlanmayacak:)