18 Haziran 2013 Salı

Live Clean 'Apple Cider (Elma Sirkesi) Arındırıcı Bakım Şampuanı'

Live Clean'i, Watson'ta %20 indirime girdiği dönemde merak edip almıştım. Saçlarım yağlanmaya meyilli olduğundan bu serinin Apple Cider (Elma Sirkeli), yağlı saçlara uygun olan arındırıcı bakım şampuanını aldım. Kokusu elmalı topitop gibi:)


Yaklaşık 1 aydır kullanıyorum ve şişeyi yarıladım. Şunu belirtmem gerekiyor ki şampuanı asla tek kullanmadım sonrasında ekstra olarak bakım maskesi uyguladım. Tek başına kullanımda saçlarımı sertleştirdi. Bunun dışında beğenerek kullanıyorum. Genelde saçımdaki yağlanmadan dolayı saçlarımı gün aşırı yıkamak zorunda kalırdım. Şampuanı kullandığımdan beri saçlarımdaki yağlanmanın azaldığını gözlemledim. 

Sınav dönemlerimde stres kaynaklı saç diplerimde kırmızı kabarcıklar oluşuyor. Özellikle o kabarcıklara iyi geldi. İçindeki elma sirkesi sayesinde saç diplerimi arındırdı. Ancak vazgeçilmezler listeme giremedi. Benim için orta seviyede bir ürün.

Elma sirkesinin kurutucu etkisine karşı ; içindeki ayçiçek çekirdeği özü ve papatya saçın nemlenmesini aynı zamanda da parlaklığını sağlıyor. Gene de bunları yeterli bulmadığımdan saç maskesi uyguluyorum. %98 bitkisel içerikli bir şampuan. Paraben, sülfat, fosfat, petrolyüm, phthalate ve DEA yok. Birçok zararlı maddelerden arınmış bir ürün. Hayvanlar üzerinde test edilmemiş. Aynı zamanda şişesi geri dönüşümlü.

350 ml indirimli haliyle 18.90 tl'ye aldım. Uygun fiyatı ve içeriğiyle alınabilir bir ürün. Saçında yağlanma sorunu yaşayan bayların da rahatlıkla tercih edebileceği bir ürün.

Sizlerden bu ürünü kullanan var mı? 
Sevgiler...

16 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende kurutma yapmadı ama çok beğenemedim. Özelliklerine bakıp beklentimi yüksek tutup aldım ama çok da dört dörtlük bir ürün değil. Zaten bir saç ürününe bağlanıp kalmam ayda bir değiştirim. Arganlılarını ben hiç mi hiç beğenmedim:/

      Sil
  2. Ben Argan serisindeki şampuanını kullanmıştım çokta sevmiştim yumuşacıktı ve inanılmaz güzel bir kokusu vardı onuda tavsiye ederim :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım argan serisinin saç bakım maskesini kullanıyorum gerçekten güzel. Ama durulanmayan saç kremini kullandım saçımı inanılmaz yağlandırdı:/

      Sil
  3. Ayy evet kesinlikle durulanmayan saç kremini bende hiç sevmedim saçlarımı sertleştirdi, yapış yapış yaptı resmen :( Demek ki saç yapılarımız aynı çok sevindim buna :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) saçlarımı nasıl söndürdü anlatamam:/ fiyatı da fazla bence. Çok iyi bloglar övdüğü için almıştım ama o da şişirme bir ürünmüş:/

      Sil
  4. Kesinlikle katılıyorum canım!! Koca şişe öyle bekliyor, 2 kere kullanmadım bile :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bende 2 kere kullandım inanılmaz söndü saçım:(

      Sil
  5. Haftada 1 arındırıcı falan olarak kullanmak için almıştım ben de, yazısını da yazdım, hiç memnun kalmadım. Çok aşındırıcı bir şampuan olduğunu düşünüyorum, saç derimi o kadar feci kuruttu ki, çok yağlı saçlara daha uygun sanırım. Duş jeli olarak kullanıp bitirdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah duş jeli olarak mı bitirdin:D aslında kokusu çok güzel olabilir:)

      Sil
  6. Benim de listemde olan bir ürün.Arındırıcıları haftada 1-2 kez kullanmakta yarar var.Yoksa saç aşırı sertleşiyor.

    YanıtlaSil
  7. Ben de aynı indirimden faydalanarak merak edip almıştım bu şampuanı. Saçlarım 2. gunü çıkaramaz, yıkamam gerekir genellikle. Amacım sadece o saydığın zararlıları içermeyen ve saçlarımın sevdiği bir şampuan bulabilmek. Zararlı içerik yok, ok. Ancak saçlarım sevemedi. Tüm doğal sampuanlar gibi Çok kuruttu ki üzerine hem saç kremi hem maske uyguluyorum. Bitmesini iple çekiyorum, kesinlikle bir daha alınmayacak. Bu bitince elimde giovanni var, onu da anneler günü indiriminden edinmistim. Bir de onu deneyeceğim bakalım. :)
    Açıkcası begenmeyen tek kisi olmadığıma sevindim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında alırken beklentim çok yüksekti içeriğine göre. Ama çok daha güzelleri var diye düşünüyorum. Gene de saçımdaki yağlanmayı biraz giderdi diyebilirim:)

      Sil

Saygı çerçevesinde olmayan yorumlar yayınlanmayacak:)