1 Mayıs 2014 Perşembe

Wet'n Wild Walking On Eggshells Far Paleti İncelemesi

Merhaba,
Geçtiğimiz hafta Gratis'in Wet'n Wild markasını Türkiye'ye getireceğini öğrenince; birçoğumuz gibi ben de çok mutlu oldum. Hatta blogger arkadaşlarımdan gördüğüm kadarıyla, bazı Gratis şubelerine çoktan gelmiş bile! En kısa zamanda bütün şubelere gelmesini diliyorum. Wet'n Wild markasının farlarını duymayan kalmamıştır. Ben de kendi imkanlarımla Beauty Joint sitesinden merak ettiğim Walking On Eggshells, Sweet As Candy ve Silent Treatment farlarını almıştım. Markanın en ünlü farlarından biri olan Comfort Zone  paletinin incelemesini yapmıştım.


Bugün ise bence en güzel ve en kullanışlı üçlü far paletlerinden Walking On Eggshells'i inceleyeceğim.


Resimden de anlaşılacağı üzere bu paleti çok seviyorum. Hatta Wet'n Wild üçlü farlardan en sevdiğim palet şüphesiz ki Walking On Eggshells! 


Farlar kendi içinde üç kısma ayrılmış; ilk sıradaki browbone kaş altını aydınlatmak için kullanılan ışıltılı bir beyaz. Ortadaki renk; crease ışıltılı bir kahve, gölgelendirme rengi olarak tanımlanmış. Son renk ise; eyelid şeftali-pembe karışımı bir renk, bütün göz kapağına uygulanabiliyor. Bu sıraya uymak zorunda mısınız, tabi ki de hayır! Mesela ben kaş altımı ışıltılı değil de daha çok mat renklerle aydınlatmayı seviyorum. Bu yüzden paletteki browbone rengini göz pınarlarımı aydınlatmak için kullanıyorum. Eyelid rengi ise MAC'in Naked Lunch farına benzer gösterilmiş. Benzer evet ama; Naked Lunch'a göre bu renk daha şeftalimsi kalıyor.


Paletteki farlar günlük kullanım için uygun doğal tonlardan oluşuyor. Çantada taşımak için gayet kullanışlı ve küçük bir palet. Ancak ambalajı pek sağlam değil. Herhangi çarpma ve düşmede rahatlıkla kırılabilir. Paletin içinden iki tane küçük fırça çıkıyor. Biri göz kapağına uygulamak birisi ise karıştırmak için. Fırçaları pek beğendiğimi söyleyemeyeceğim. Bence olmasa da olurlar. Farların yapısı yumuşak olduğu için dökülme yapabiliyor. Kullanırken bu durumu göz önünde bulundurmanızda fayda var. Kalıcılıkları da gayet güzel. Benim göz kapaklarım oldukça yağlı olduğundan, günün sonunda birikme yapabiliyor. Bu yüzden far bazıyla kullanmayı tercih ediyorum. Bazla kullanınca ortaya daha güzel sonuçlar çıkıyor. Yağlı göz kapağına sahip olmayanlar çok daha iyi performans alabilir. Ben bahsettiğim siteden oldukça uzun zaman önce aldım. Uygun fiyatlı güzel far paleti arayanlara önerebilirim. Sizin Wet'n Wild farlardan en beğendiğiniz palet hangisi? Bir sonraki yazıda görüşmek dileğiyle sevgiyle kalın...
Facebook: oreosevenkiz Twitter: oreosevenkiz Instagram: oreosevenkiz

27 yorum:

  1. Bu palet ile almak için Listeye 2. Palet de eklenmiş oldu. Sırada gidip bulup alması kaldı :) renkleri çok hoş.

    YanıtlaSil
  2. Bakalim ankaraya gelecek mi ? Cok merak ediyorum ve cok guzel.gorunuyorlar :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgim yok nereye gelip gelmeyeceği hakkında maalesef.

      Sil
  3. Güle güle kullan canım renklerini seviyorum bu cici şeylerin.

    YanıtlaSil
  4. Eyelid farı ne kadar hoşmuş! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi ama sırf o renk için bile bu palet alınır:)

      Sil
  5. Çok çok güzel! Şeftalimsi ya da pembemsi bir eyelid rengi ve şampanya-koyu kahve zaten bence özet üçlü. Onlar varken başka hiçbir tonda farın olmasa da doğal bir makyaj her türlü yaparsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen katılıyorum. Çok kullanışlı bir palet bu. Birkaç gün bir yere giderken yanımda ne götürsem dediğimde elim hep buna gidiyor:)

      Sil
  6. "Sweet As Candy" tam benlikmiş ^.^

    YanıtlaSil
  7. Zaten aklımdaydı almak,iyice heveslendim!Ama ambalaj evet,çok dandik:/ Ama bunlar tam senin tonlar zaten:) Güle güle kullan kuzum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheh benim tonlarım evet:) Zaten bu tonlardan başkasını hiiiç kullanamıyorum:)

      Sil
  8. Renkler pek güzel bende sırayla üçlü farlarından da almak istiyorum ayrıca şu meşhur comfort zone paleti de almak niyetindeyim.
    Carousel Gratis'te 8'li paletlerin 2 rengi vardı comfort zone yoktu umarım gelmiş ama bitmiştir eğer getirmedilerse Gratis'i kınım kınım kınarım.:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Comfort Zone kesinlikle harika. Umarım hepsini bulabilirsin:)

      Sil
  9. Alınacaklar listemde Walking on Eggshells ve Sweet as Candy var. Bu ikisini onumuzdeki hafta almayı planlıyorum. Knock on Wood ise sonbaharda almayı dusundugum bir palet. Comfort Zone zaten mukemmel :) Bir de The Naked Truth'da gozum var. :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Listen oldukça kalabalıkmış umarım hepsini alabilirsin:)

      Sil
  10. Ne kadar güzel renkleri var!!
    Güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  11. bağdat caddesine gelmiş midir ay heycandan uyuyamamak, rüyalarda wetnwild paletlerde sarılmacalar falan <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbul'a gelmiş diye biliyorum ama hangi mağazalar bilgim yok:)

      Sil
  12. Bu paleti ve comfort zone olanı hemen kaptım. Ben Balıkesir/bandırma gratis'den aldım orada da stand açılmış ve yeni yeni diziyorlardı. Yazıların seçimlerimde yardımcı oldu çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim güzel günlerde sür sürüştür :)

      Sil
  13. çok güzeller :) alası geliyor insanın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de aklımda birkaç rengi daha var:)

      Sil
  14. Sence walking on eggshells mi sweet as candy mi yoksa silent treatment mı alıyım üçü arasında kaldım da ben :D

    YanıtlaSil

Saygı çerçevesinde olmayan yorumlar yayınlanmayacak:)