7 Şubat 2015 Cumartesi

Real Techniques Retractable Kabuki Fırça

Merhaba,
Real Techniques fırçalar hakkında yazı görmekten eminim hepiniz bıktınız. Şüphesiz ki son dönemlerin en popüler fırçaları! Popüler olmakta da son derece haklılar. Neredeyse bütün fırçaları elimde ve gerçekten çok iyi iş çıkarıyorlar. Real Techniques, ülkemize de birkaç ay önce hızlıca giriş yaptı. Migros, Rossmann, Gratis, Watsons ve birçok online sitede satışı başladı. Kısa bir süre önce Sam ve Nic Chapman tarafından piyasaya yeni fırçaları sunuldu. Bunlardan üç tanesini merak edip aldım. İkisini denedim birini de arkadaşıma hediye ettim. Bugün sizlere Retractable kabuki fırçasından bahsedeceğim.

Real Techniques Retractable Kabuki Fırça
Yeni fırçaları diğerlerinden ayıran en büyük özellik asansörlü ve kapaklı olması! Bu sayede kolaylıkla çantanıza atıp yanınızda taşıyabiliyorsunuz. Hem makyaj çantanız fırçanın üzerinde kalan kalıntılardan etkilenmiyor; hem de fırçanın kapaklı olması hijyeniklik açısından önem taşıyor. Açıkçası günlük hayatta yanımda makyaj fırçası taşıma ihtiyacı hissetmiyorum (en azından şimdilik). Peki tatil?! İşte o zaman işler karışık bir hal alıyor. Ne götürsem de yer kaplamasa düşüncesinden geçen ara tatilde eve gitmediğimi hatırlıyorum. Eskiden birkaç parça ürünle hayat daha mı kolaydı ne? Evet kesinlikle daha az ürün daha sakin bir hayat... 

Real Techniques Retractable Kabuki Fırça
Fırçanın duo-fiber dediğimiz iki aşamalı yumuşacık bir yapısı var. Üstteki beyaz tüyler daha kusursuz uygulama sağlıyor. Özelde allık ve bronzer uygulaması için tasarlanmış olsa da; genelleştirip başka alanlarda da kullanmamız mümkün. Fırçayı üç farklı alanda denedim; allık, bronzer ve fondöten. Allık ve bronzer uygulamada başarılı buldum. Ancak fondöten uygulamasında benim için sınıfta kaldı. Nedenine gelecek olursak; fondöten fırçanın alt katmanlarına kadar işliyor. Fırçanın katlanabilir özelliğinden dolayı, kirli kısım katlanan o mekanizmaya az da olsa temas ediyor. Maalesef o kısım çıkarılıp temizlenmediği için bu durum benim pek hoşuma gitmiyor. Dolayısıyla fondöten uygulamak için katlanabilir tarzdaki fırçaları hijyenik bulmuyorum. Bilmiyorum ben mi bu kadar hijyenik takıntılıyım ama; bu durumu göz ardı etmeleri de pek doğru olmamış.

Real Techniques Retractable Kabuki Fırça
Fırçanın katlanıp içine girmiş hali fotoğraftaki gibi, kapağını kapatınca mekanizma aşağı inip fırça ortaya çıkıyor. Ambalajının özellikle rengi çok güzel. Kapak kısmının pek sağlam olduğunu söyleyemeyeceğim. Bilmiyorum hepsi mi böyle yoksa bana mı denk geldi. Genel bir değerlendirme yapacak olursam; Real Techniques Retratable kabuki fırça benim beğenimi çok fazla kazanamadı. Çok sık kullandığım da söylenemez. Aldım denedim ve merakımı gidermiş oldum; hepsi bu kadar. Markanın diğer fırçaları kadar başarılı olduğunu düşünmüyorum. Favori RT fırçalarım ise; Buffing, Expert ve Blush. Yanılmıyorsam 12 dolar gibi bir fiyata almıştım. Henüz Türkiye'de yok; zaten çok şey de kaybetmiyorsunuz.

Umarım sizin için yararlı bir yazı olmuştur. Bir sonraki yazıda görüşmek dileğiyle sevgiyle kalın...

2 yorum:

  1. Bu fırçalar hakikaten son zamanların gözdesi oldu, eskiden var mıydı bu kadar talep bilemedim :))
    Ama bence de çok kaliteli ve çok şirinler, napalım zamana uymak lazım :) Bu arada bloğunu yen buldum cnm ve takibe aldım, bana da beklerim ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Blogunuz cok güzel. Takibe aldım bende beklerim :) Sevgiler..

    YanıtlaSil

Saygı çerçevesinde olmayan yorumlar yayınlanmayacak:)