26 Haziran 2014 Perşembe

Vitacost Alışverişim ve Neler Aldım? #2

Herkese merhaba,
Haziran ayı o kadar yoğun geçti ki, bir türlü bloga yazı girecek zaman bulamadım. Zaman bulsam dahi kafam pek rahat olmadığı için yazı yazmak istemedim. Blog yazmak benim için bir iş değil hobi.. Burada sevdiğim ve keyif aldığım sürece varım. Yoksa ne yazdığımın bir anlamı olur ne de sizler okurken keyif alırsınız. Kısa açıklamamın ardından gelelim alışverişimin detaylarına... Vitacost.com'dan ilk alışverişimi okumak ve 10$'lık indirim için şuraya tıklayabilirsiniz.



Bu alışverişimi aslında çok uzun zaman önce yaptım. Neredeyse 1.5 ay kadar önce... Elime daha dün ulaştı.
Yanlış bir anlaşılma sonucu paketim, iki hafta gümrükte bekletildi. Yanlış anlaşılmanın sebebi ise; ürünlerin ilaç zannedilmesiydi. Bu yüzden doktor raporu istediler. Ancak aldığım hiç bir ürün ilaç olmadığından doktor raporu da alamadım. Durumu ifade etmemse biraz zamanımı aldı. Neyse ki paketime dün sağ salim kavuştum. 

Kiss My Face (7.29$) markasının ürünlerini uzun zamandır denemek istiyordum. Hem el hem yüz ve hem de vücut için kullanılan bu dev boyuttaki nemlendiriciyi aldım. Sitesinde gayet güzel yorumlar okudum. Oldukça da iyi puan almış. Özellikle el ve vücut kremi olarak kullanmayı düşünüyorum. 

Alba Botanica (6.79$) da dikkatimi çeken markalardan biriydi. Yağlı ciltliler için olan serisinden derin gözenek temizleyen yüz yıkama jelini aldım. Yazın ekstra yağlanan cildim için kullanmayı düşünüyorum. 

Aztec Scret Indian Healing Clay (4.99$) aslında bu maske hakkında hiç bir fikrim yoktu. Sadece güzel bir maske ararken rastladım. Kullananların çoğu oldukça yüksek puan vermiş. Fiyatının da çok uygun olduğunu görünce ve maske konusunda meraklı da olunca denemek istedim. Toz bir maske ve kendi maskenizi su ya da sirke katarak siz hazırlıyorsunuz. Deneyip yorumlarımı en kısa zamanda paylaşacağım. 

Twinings  (4.89$) markasının çayı da tamamen meraktan alındı. Dün 3-4 bardağa yakın içtim. Tadı oldukça güzel. Bence tam bir kış çayı. 


Tom's  (5.49$) markasının diş macunları hakkında iyi yorumlar okuyunca almam da kaçınılmaz oldu. Özellikle bu çeşidi en yüksek puanı almış. Bakalım deneyip göreceğim. 

Revlon (7.99$) Vitacost'ta çok az ürünüyle satışa sunulmuş. Viviannadoesmakeup'ın bu kaş ürününü sıkça kullanıp memnun kaldığını görünce denemek için aldım. 

Ürünlerin hepsi uzunca süre kullanılıp denendikten sonra blogda detaylı yazıları yer alacak. Bu ürünlerden sizin daha önce kullandığınız ya da merak ettiğiniz var mı? Bir sonraki yazıda görüşmek dileğiyle sevgiyle kalın...

4 yorum:

  1. Gule gule kullan Zuhalcim, Kiss My Face'den memnun kalirsan ben de alayim. Seviyorum bu markayi

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim:) Yazın bilhassa ellerim garip bir şekilde kuruyor. Normal el kremleri sürünce farkında olmadan cildimde temas ettirdiğimde kaçınma oluyor. Bu markanın içeriği çok güzel gerçekten ve yüz nemlendiricisi olarak da kullanıldığı için içim rahat. Umarım verdiği nemden de memnun kalırım:)

    YanıtlaSil

Saygı çerçevesinde olmayan yorumlar yayınlanmayacak:)