8 Mart 2014 Cumartesi

Rimmel London Wake Me Up Concealer- Kapatıcı

Yağmurlu bir günden merhaba, 
8 Mart Dünya Kadınlar Günü'müz kutlu olsun. Bugün Rimmel London Wake Me Up serisinin kapatıcısından bahsedeceğim. Rimmel, markasının ürünlerini oldukça başarılı buluyorum. Birçok ürününü denedim ve çoğundan da memnun kaldım. Wake Me Up serisinin fondötenini de kullandım. Detaylı yazısını şuradan okuyabilirsiniz.


Serinin fondöteninden oldukça memnun olmama rağmen;  kapatıcısıyla ne yazık ki anlaşamadım.

Göz çevrem kuru ve göz altlarımda çizgilenme sorunu yaşıyorum. Bu kapatıcıyı ne zaman kullansam göz altlarımın gerildiğini hissediyorum. Uygulamadan önce nemlendirici kullanmama rağmen, göz çevremde daha fazla kuruluğa sebep oluyor. Çizgilerime dolup kuruyup kalıyor ve daha da derin gösteriyor. 

Göz çevremde morluk ve şişlik gibi sorun yaşamadığım için kapatıcılığı bana yeterli geliyor. Ancak göz çevresi sorunlu olanlar kapatıcılığını yetersiz bulacaktır. 

Bilhassa göz çevresi kuru ve çok kuru olanların uzak durması gerektiğini düşünüyorum.


Plastik saplı ve sünger uçlu bir aplikatörü var. Süngerini sevemedim ürün alırken zorluk çıkarıyor. Daha doğrusu ben bu tarz kapatıcıları pek sevemiyorum. Tüp şeklinde olanları kullanmak daha pratik geliyor. Plastik bir ambalajı var. Zamanla üzerindeki yazılar siliniyor (bu durumdan nefret ederim).


Bendeki en açık renk olan: ivory.  Ambalajında içeriğine dair bilgi göremedim. Aynı şekilde fondötenin de içeriği yazmıyordu.

Beğenmedim ve göz altlarım için kullanmayı düşünmüyorum. Sivilce izlerimi kapatmak için değerlendirebilirim.  Yazın çok merak ettiğim için Amazon'dan almıştım. Biterse yenisi alınmayacak! 7 ml ve 24 aylık kullanım süresi var. Deneyip benim gibi memnun olmayan var mı?

Hala bilmeyen varsa eğer Rimmel London Wake Me Up serisi artık Watsons mağazalarında satılıyor. Bir sonraki yazıda görüşmek dileğiyle sevgiler...

10 yorum:

  1. Birçok kişi memnun değil, alıp denemeye bile değmez diye düşünüyorum. Çok güzel bir yazı olmuş, ellerine sağlık. :)

    YanıtlaSil
  2. Görkem de memnun kalmamıştı hiç. Ayy hiç almayayım o zaman :'( Dedim belki Görkem'in cildi kuru olduğu için yapısı uymamıştır, ama sana da uymadıysa. Aah ah RİMILLANDIN.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef Müge'cim ya:( ben kuru ciltli değilim ama göz çevrem enteresan bir şekilde kuru:( saolsun bu kapatıcı da daha da fazla kuruttu. Bizimla değil:/

      Sil
  3. Sırf merakımdan alacaktım ama şu yazıdan sonra merak için bile almam..teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. Kullanıp yazanlar vardı. Memnunum diyen birini görmedim ben hiç. Almaya değer değilmiş böylece senin yazınla da bir daha anlamış oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle almaya değer bir kapatıcı değil. Hiç olmamış:/

      Sil

Saygı çerçevesinde olmayan yorumlar yayınlanmayacak:)