28 Şubat 2014 Cuma

Bitenler #7

Bitenler yazımın ikinci bölümünden merhaba,
Hemen neler bitirdim, neleri beğendim ya da nefret ettim bakalım:


Yves Rocher Yağlı Saçlar İçin Arındırıcı Şampuan: Yazın sık sık yağlanan saçlarıma denemek için almıştım. Saçları güzel temizliyor. Ancak kışın kullanmayı bıraktım saç uçlarımı biraz kuruttu. Yaza doğru tekrar alabilirim. Yves Rocher şampaunlarının kokusunu çok seviyorum. Bu da buram buram ısırgan kokuyor. Bitkisel kokuları sevmeyenler rahatsız olabilir.

Garnier Olia Saç Boyası 5.3 Altın Kahve: Deniz'in Paylaştıkları  , sevgili Deniz'in şu  videosunu izledikten sonra hemen gidip aldım. Daha önceden de Garnier'ın saç boyalarını kullanıp memnun kalmıştım. Saçımda herhangi bir dökülme vs. yapmaması benim için artı özellik. Bu yeni çıkan serisinden çok daha memnun kaldım. Saçlarımı beslediğini ve parlaklığını artırdığını hissettim. Saçlarım siyah olduğu için rengi bana pek oturmadı. Bir daha ki sefere 6.3 olanı denemek istiyorum.

Giovanni 2chic Avokado & Olive Oil Ultra Moist Deep Deep Moiusture Hair Mask- Yoğun Nem Sağlayan Saç Maskesi: Gratis'lerde satılan Giovanni markasının bu maskesini çok seviyorum. Tanıdığım herkese önerdim. Arkadaşlarıma zorla aldırdım. Alıp kullananlar çok memnun kaldı. Ancak ambalajı o kadar sert ki dibindeki ürünü almak için kutusunu kesmek zorunda kaldım. Keşke daha yumuşak bir ambalajı olsaymış! Yazısı için tık tık. 

Bee Beauty Vanilla Cheesecake Vücut Losyonu: Bu seriyi bir ara severek kullandım: vücut scrubı, duş jeli ve losyonu. Ancak losyonunu hiç sevemedim. Kokusu acayipleşti ve çöpe gidiyor. Tekrar almam.


Kiehl's BB Krem: İşte benim favori bb kremim. O kadar çok sevdim ki; ilk kez bir bb kremi neredeyse her gün kullandım. Bir ürünü bitirdiğime ilk kez üzülüyorum. Güneş koruma faktörünün yüksek olması, içeriğinin güzel olması ve ten rengime tam oturması; işte bunlar sevmem için güzel sebepler. Sadece kokusu biraz tuhaf. Yaza doğru tekrar almayı düşünüyorum 

Clinique High Impact Maskara: Alışverişimde hediye olarak deneme boyu gelmişti.  Uzun zaman kullandım ve beğendim. Günlük kullanım için ideal. Kirpikleri tek tek ayırıyor. Çok fazla uzattığından bahsedemeyeceğim. Sevdim ama orjinal boyunu almam.

Bliss Oksijen Maskesi: Online bir siteden yaptığım alışverişimde tester olarak yollanmıştı. Denememle bayılmam da bir oldu! Ama fiyatını görünce bir maskeye o kadar veremem dedim. 

Cyrene Lavender & Mint Şampuan: Lilakutu'mdan çıkmıştı yanlış hatırlamıyorsam. Bir kere denedim fena değil. Tekrar alır mıyım bilmiyorum. İçinde sülfat, SLS, paraben yok.

Blistex Medplus: Kışın vazgeçilmezim. Bittikçe yenisini alıyorum. Daha çok çatlamış dudakları onarmaya yarıyor. Yazısı için tık tık.

Clinique 7 Day Scrub Cream: Alışverişimde gelen ufacık bir tester. Hassas ciltlerin seveceği güzel bir ürün. Elimde orta boyu var. Detaylı yazısını hazırlayacağım.


Isana Sütlü Proteinli Duş Jeli: Bu seriyle Ece sayesinde tanıştım. Bir kere kokuları harika. Çok rahatlatıyor. Evde yedekte 3-4 tane var. Kuru ciltlilere önerebilirim. Favori duş jellerimden birisi bu diğeri de, Yves Rocher Brezilya kahveli olanına bayılıyorum.

Benri Koyu Renk Ojeler İçin Aseton: Aseton olarak sadece bunu tercih ediyorum. Güzel ve hızlı çıkarıyor. Gratis'lerde satılıyor.

Colgate Optik White Diş Macunu: Harika değil ama dişleri düzenli kullanımda güzel temizliyor. Maalesef dişlerimi beyazlattığını söyleyemeyeceğim.

Nuxe Roll-On: Temiz içerikli güzel bir roll-on. Kokusu da çok güzeldi. Ama çok sevemedim. Tekrar almayı düşünmüyorum.


Yeşil Çay Özlü Ampul Maske: Gratis'e özel satılan bir maske. Cildim yağlı olduğu için ampul maskeleri pek sevmiyorum. Daha çok derinlemesine temizleyen maskeleri tercih ediyorum. 

Purederm Oksijen Maskesi: Gratis'lerde satılan bir maske. Bliss'in oksijen maskesinden sonra arayış içindeyken, Gratis'ten alıp bu maskeyi denedim. Bence gayet güzel. İçinde iki kullanımlık ürün var. Tekrar alırım.

Adını hatırlamadığım Lilakutu alışverişimden gelen siyah şampuan; içinde yorum yapacak kadar ürün olmadığı için ne iyi ne de kötü diyorum. Pangea markasının güllü göz kremi; kokusunu hiç sevmedim o yüzden bir kere kullanıp çöpe yolluyorum. Gratis'te satılan kağıt törpü; birkaç sefer kullanıp yenisini alıyorum. Harika değil kötü de değil.

Benim son dönemlerde bitirdiğim ürünler böyle. İçinden kullanıp memnun aldıklarınız var mı? Bir daha ki yazıda görüşmek dileğiyle sevgiler...

11 yorum:

  1. benimde bir bitenler yazısı yazmam şart oldu artık ev çöp eve dönmeden :) yorumların cok açıklayıcı insana gercekten fıkır verıyor :)

    YanıtlaSil
  2. Purederm oksijen maskesini senden görüp almıştım :) Gerçekten bende beğendim. Arada mutlaka alınacak maskeler arasında :) Kesinlikle duşta 2 favorim var Isana Sütlü Proteinli Krem Duş Jeli ve Yves Rocher kahveli duş jeli benim için muhteşem ikililer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ara sıra alıyorum canım maskeden:) Aynen benim de ikisi favorim duş jelim:))

      Sil
  3. Clinique maskara ve peeling bende de var, peeling hakkindaki yorumlarini merak ediyorum, yine guzel bir yazi olmus canim eline saglik

    YanıtlaSil
  4. Ben BB krem kullanmayı ne kadar çok istesem de çoğu BB krem akneye yatkın ciltlerde akne problemine sebep oluyor. Her ne kadar düzeltmeyi vaad etselerde :( Kiehl's BB krem yazın denemeyi düşündüğüm bir ürün. Sen de hiç sivilceye sebep oldu mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim cildim yağlı ve sivilcelenmeye de oldukça meyilli. Gönül rahatlığıyla kullandım. Her hangi bir sivilcelenme sorunu yaşamadım. Cildim bu BB kremi çok sevdi. Testerını alıp deneyebilirsin:) kokusu biraz tuhaf yalnız.

      Sil
  5. Olia boyayı bir tek ben sevmedim sanırım. Ben kırmızı bir tanesini alıp kullandım ve günlerce her yeri kıpkırmızı yaptı saçım da çok kötü yağlıydı. :/ bliss maskeyi denemek istedim, yazdım listeme. Gelsin yeniler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki renginden kaynaklı olabilir. Ben saçımla ilgili bir sorun yaşamadım ama rengi bildiğin kopkoyu oldu:/

      Sil

Saygı çerçevesinde olmayan yorumlar yayınlanmayacak:)