5 Ekim 2013 Cumartesi

Yeniler: Rossmann Alışverişim #12

Merhabalar bugün ilk kez Rossmann'a gittim. Neden bu zamana kadar gitmedin diye soracak olursanız; İzmit'te Rossmann yok. En yakın Gebze'de var. Orası ise bana her zaman çok ters geldiği için bir türlü gitme fırsatı bulamadım. İndirimin cazibesine dayanamadığım için bugün kendimi Rossmann'da buldum.


Resimden de anlaşılacağı gibi sadece ihtiyaca yönelik bir alışveriş oldu. Gördüğünüz gibi hiç kozmetiğe dair ürün yok:) Neler aldığıma şöyle kısaca bakalım; alışveriş yapmak isteyenler de fikir sahibi olur.

L'oreal Paris Köpük Saç Boyası: Bir hafta önce aynı boyayla saçımı boyadım. Ancak aceleye getirip erken yıkadığım için rengini vermedi. İndirimden görünce tekrar denemek istedim. İndirimli fiyatı 9.49 TL. Bu arada L'oreal'in tüm ürünlerinde %50 indirim var. Aklınızda olan ürünler varsa kaçırmayın derim.

Down Under  Onarıcı Sıvı Saç Kremi: Down Under'ın ısıya karşı koruyucu saç serumunu kullanıyorum. Saç kremleri de uzun zamandır aklımdaydı. İndirimli haliyle 4.90 gibi uygun bir fiyata sahip oldum. Bu markanın ürünleri de %50 indirimde.

Alterra Göz Çevresi Bakım Kremi: Rossmann'a özel bir marka. Bu marka oldukça ilgimi çekti. Ürünleri doğal yollardan elde edilmiş. İçinde sentetik koruyucu maddeler yok. Eğer Rossmann'a giderseniz özellikle bu markanın ürünlerine bakmanızı öneririm.  Paraben, silikon, mineral yağlar içermiyor. 6.40 TL gibi oldukça uygun bir fiyata sahip oldum. Yüz temizleme köpüğünü de bulabilseydim kesin alırdım. Aynı şekilde bu markada da %50 indirim fırsatı var.

Perlodent Ağız Bakım Suyu: Bu marka da Rossmann'a özel ürünler içeriyor. Oldukça büyük bir boyutu var ve fiyatı 2.95 TL. 

Colgate Optik Beyaz Diş Macunu ve Fırçası: İhtiyaç alışverişi olduğunu söylemiştim. Fiyatları sırasıyla; 6.35 TL ve 6.25 TL. Bunları da gene %50 indirimle aldım.

Toffifee Çikolata: En ihtiyacım olan ürün bu olsa gerek. Blog yazılarımı yazarken kahvenin yanında güzel olur diye düşündüm:) Fiyatı ise 6.49 TL.

İndirim 4-5-6 Ekim tarihlerinde geçerli.
Benim Rossmann'dan aldıklarım bunlar. Sizler neler aldınız ya da neler alacaksınız?
Sevgiyle kalın...

27 yorum:

  1. toffifee bayılıyorum ama ne yazıkkı burada ulasamıyorum benım yerımede keyıfle bitir güzel yazılarına ayrı bı tatta katar ;)

    YanıtlaSil
  2. Gule gule kullan cnm. Bende bir rossmann yapayim bari. Down under urunlerinden alacaktim. İyi oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol Yasemincim:) Alterra ürünlerine bak derim çok şaşkınım nasıl bu kadar güzel içerikli ürünler bu kadar ucuz:))

      Sil
  3. toffifee'nin en çok dışını seviyorum aklıma geldi dolapta kaldıysa bi diş atıyım :) Rossmann gebzede nerdeki ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eheheh ben de az önce yazımı yazarken kahvenin yanında hüplettim:) Gebze Center'da var;) Gideceksen Alterra ürünlerine bilhassa bak derim;)

      Sil
  4. Bir yerde sana Rossmann'ın çok cazip gelmediğini okumuştum. Artık cazip geldi mi, merak ettim :) Bir de gerçekten de tam bir ihtiyaç alışverişi olmuş, kendini tutabildiğin için tebrikler :) Güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet cazip gelmedi ve hala da gelmiyor:) %50 indirim merakıyla gittim. Sanırım bulunduğu semt bana uzak olduğu için cazip gelmemeye devam edecek:/ Teşekkür ederim:)

      Sil
  5. of ya Bodrum da yok maalesef:(

    YanıtlaSil
  6. Ah ben ilk görüşte aşık olmuştum Rossmann'a :) Bence yakınında olsa gide gele ürünler çok ilgini çekecektir :) Alterra kremi yazdım aklıma yarın alınacak! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kremin içeriği oldukça güzel ama kokusu çok yoğun. Koklamadan alma derim:)

      Sil
  7. Neden bana yakın bir rossman yok :( Aldıklarını güle güle kullan canım..

    YanıtlaSil
  8. Hepsini güle güle kullan kuzucum. Optik Beyazlandık hepimiz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel indirimdi sen de güle güle kullan canım:)

      Sil
  9. Alterra göz çevresi kremini merak ettim.Güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de merak ediyorum başladım kullanmaya:)

      Sil
  10. Hayırlı uğurşu olsun canım,az ve öz olmuş,alternaya bende baktım bugün ama 2015 yazınca bıraktım,azcık daha ileri bir tarih olsaydı alıcaktım çünkü watsonsdaki narlı göz kremini deneyeceğim o aklımda :-**

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet son kullanma tarihlerinde biraz sorun var:/ Saol tatlım:)

      Sil
  11. Güle güke kullan hepsini, ben de Ankara'da gittim geçen ay. Vanilya ve macadamia fındıklı duş kremi almıştım ahh harika kokuyor <3

    YanıtlaSil
  12. Alışverişini Gebze Rossmann'dan mı yaptım merak ettim:) Yazmışsın ama orasını pek anlayamadım. Güzel günlerde kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım Gebze Center'da Rossmann var oradan yapmıştım alışverişimi:) Teşekkür ederim:)

      Sil

Saygı çerçevesinde olmayan yorumlar yayınlanmayacak:)