15 Eylül 2013 Pazar

Rimmel London Wake Me Up Fondöten

Herkese uzun bir aranın ardından merhaba.
Ara vermek benim tercihim değildi. TTNet nakil işlemimi 1 haftadır gerçekleştiremedi! Bildiğiniz gibi Türkiye'de işler kaplumbağa hızında! Hala da internetim gelmedi. Daha fazla dayanamadım telefonumun internetini bağladım. Belki bir süre daha yazılarım gecikebilir :( Neyse, bu kadar dertleşmenin ardından sizlere severek kullandığım bir üründen bahsedeceğim.

Rimmel London, uygun fiyatı ve performansıyla başarılı bulduğum bir marka. Birçok ürününü denedim ve çoğundan memnun kaldım. Rimmel'in, Wake Me Up fondötenini uzun zamandır merak ediyordum. Yabancı vloggerlarda görüp içim gidiyordu. Türkiye'ye gelmesini daha fazla bekleyemedim ve Feelunique' dan sipariş verdim. Detaylı yazısı için şuraya tıklayabilirsiniz. Bendeki en açık rengi: 100 ivory.



Fondötenin vaat ettikleri:
 Yorgun bir gün mü geçirdiniz ya da uykusuz musunuz? Sabah yetişmeniz gereken bir toplantı mı var? Aynaya bakıyorsunuz ve bitik mi görünüyorsunuz?  İşte burada devreye Rimmel Wake Me Up fondöten giriyor. Bütün yorgunluk izlerinizi kapatıp sizi daha dinç ve sağlıklı gösteriyor. Işıldayan canlı bir cilde kavuşuyorsunuz. Erken yaşlanma belirtilerini ortadan kaldırıyor. Aynı zamanda da SPF 15 ile güneşten koruyor


Ürün 30 ml. Pompalı ve cam bir şişede. Ambalajında içeriğine dair hiçbir bilgi yok!

Benim izlenimlerim:
Tatilde olduğum için cildim yorgun ya da uykusuz değilim. Ancak cildime verdiği sağlıklı görünümü çok sevdim. Kapatıcılığı bana göre çok iyi. Sorunlu ciltler için orta seviyede.

Karma-yağlı bir cilt yapım olmasına rağmen herhangi bir sivilcelenme ya da alerjik durum yaşamadım. Glowy bir görüntü vermeden cilt sağlıklı ve canlı görünüyor.

Kokusunu sevmedim. Çok yoğun bir çiçek kokusu var. Kokuya hassasiyeti olanlar da sevmeyebilir. SPF 15 güneş koruma faktörü olması; yaz için yeterli gelmeyebilir. Yazın fondöten kullanmadığımdan benim için sorun değil.
Sarı alt tonlu garip bir rengi var. Yüzüme ilk sürdüğümde turuncu-sarı karışımı bir hal alıyor; biraz bekledikten sonra cilt tonumla bütünleşiyor.

Rimmel'in ilk likit fondöteni. Sivilce izlerini kapatıyor. Ancak cildinizi ölü hücrelerden arındırmadıysanız (peeling  yapmak gibi), cilde yayılımı zor oluyor. 

Ayrıca içinde çok ufacık ışıltılar var. Sakın yüzümde parlar vs. diye korkmayın. Yüzde herhangi bir parlama yapmıyor. Sadece cildinizin daha sağlıklı ve güzel görünmesini sağlıyor.

Nasıl kullanıyorum:
Cildime günlük nemlendiricimi sürüyorum. Güneş kremimi de uyguladıktan sonra, fondöteni önce parmaklarımla sonra da RT Expert Face fırçayla güzelce dağıtıyorum. Gün içinde parlamasını engellemek amacıyla t-bölgeme pudra sürüyorum.

Sonuç olarak çok sevdim. Acilen Türkiye'ye gelmeli!

Sizin ürün hakkındaki yorumlarınız neler? Beğendiniz mi? 
Sevgiler...

Instagram: oreosevenkiz
Facebook: oreosevenkiz
Twitter: oreosevenkiz

26 yorum:

  1. Ben de internetsizim, çok sinir bir durum ya. :–( Ben bu fondotensiz yapamam. :–D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok sıkıcı bir durum internetsizlik:/

      Sil
  2. Ben asıl bunun concealerını çok merak ediyorum, bu seri acilen türkiyeye gelmeliii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Concealerını da aldım:) yazarım onu da:)

      Sil
  3. Yazsını bekliyordum sonunda geldii <3
    Güzel günlerde kullan kuzum, sanırım bende alacağım ama yabancı youtuberlar falan NC15-20 iseniz Ivory bile koyu gelebilir diyor :( Umarım renk konusunda sorun yaşamam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim rengim NC15 canım. Bana tam aksine çok açık geldi tonu. Ama yüzüme uygulayınca cildimle yakaldığı uyumu sevdim.

      Sil
  4. bayıldım bayıldım cildin çok sağlıklı duruyor:)

    YanıtlaSil
  5. Bir türlü yüzde nasıl durduğunu görememiştim çok iyi olmuş bu yazı ve çok güzel görünüyor :)

    YanıtlaSil
  6. güle güle kullan cildin çok sağlıklı duruyor :)

    YanıtlaSil
  7. Çok sağlıklı durmuş kuzum :)

    YanıtlaSil
  8. Yasasin zuhal geri döndü! Hala internetten alisverise guvenmeyen bir aileye sahipken watsons hemen bu ürünü getirmeli Türkiye'ye :( Güle güle kullan canim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlım<3 bence de gelmeli Türkiye'ye :)

      Sil
  9. şahane tek kelimeyle duruşuna bayıldım!

    YanıtlaSil
  10. Kaç gündür internetim yok diye okuyamamıştım yazıları. Fondotenin duruşu i-na-nıl-maz! Çok harika vallahi, güle güle kullan tatlım :)

    YanıtlaSil
  11. sipariş ettiğin site kaç güne getiriyor bi sıkıntı oluyormu ve kapıda ödemesi yok sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kapıda ödeme yok. Ortalama 15 günde getiriyor. Bazen daha erken de gelebiliyor. Ben sıkıntı yaşamadım ama yurtdışı alışverişleri ne yazık ki garanti değil:/ her zaman riskli.

      Sil
  12. bu ürün şubat ayında watsonslara geliyormuş.

    YanıtlaSil
  13. Merhaba , bu fondöteni merak ediyorum.Karma ciltliyim.Gün içerisinde T bölgemde parlama problemi yaşıyorum.İçeriği nasıl ? Yağlandırma olur mu ?

    YanıtlaSil
  14. Merhaba, bu fondöteni merak ediyorum.Karma ciltliyim.Gün içerisinde T bölgemde yağlanma problemi yaşıyorum.İçeriği nasıl ? Yağlandırır mı ?

    YanıtlaSil
  15. sevgili zuhal ; rımmel london ın bu ürünü ile loreal lumi magic fondoten arasında kaldım. :( Glowy bir bitiş ve orta kapatıcılık istediğimi varsayarsak hangisini önerirsiniz ? kuru bir cildimin oldugunu söyleyebilirim.. özellikle şu önümüzdeki kış günlerinde :((

    YanıtlaSil

Saygı çerçevesinde olmayan yorumlar yayınlanmayacak:)